Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 september 2022 kl. 11:28:14Jag söker en tjej som dubbat.

Hon har inte gjort särskilt många roller men de roller hon gjort har varit rätt så stora.

Alla dessa roller är gjorda hos KM Studio.

Vem är det jag söker?
Ingen som kan denna?

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 september 2022 kl. 11:28:14Jag söker en tjej som dubbat.

Hon har inte gjort särskilt många roller men de roller hon gjort har varit rätt så stora.

Alla dessa roller är gjorda hos KM Studio.

Vem är det jag söker?
Svar; det är Linnéa Järpestam!

De karaktärer hon spelat som haft ganska stora roller är Ivy De Vil, Chaca och Shanti!

Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är ett djur med svans som gillar att se till att få som han vill, han är lat och kan ibland vara självisk men han har ändå ett gott hjärta och en hög intelligens.

Han älskar mat, favoriten är lasagne men även andra saker ingår t.ex. pizza, pasta, smörgåsar, osv.

Han avskyr måndagar, russin, hälsokost, han är rädd för sin ägares syskonbarn-tvillingar och han förtretar sig på ett annat djur med svans som han brukar posta till Mellanöstern.

Han äter inte möss, en av dem är hans andra bästa vän, hans bästa vän är ett djur med stora öron som delar hus med honom.

Vilken karaktär söker jag?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2022 kl. 20:59:05Detta är en karaktär!

Det är ett djur med svans som gillar att se till att få som han vill, han är lat och kan ibland vara självisk men han har ändå ett gott hjärta och en hög intelligens.

Han älskar mat, favoriten är lasagne men även andra saker ingår t.ex. pizza, pasta, smörgåsar, osv.

Han avskyr måndagar, russin, hälsokost, han är rädd för sin ägares syskonbarn-tvillingar och han förtretar sig på ett annat djur med svans som han brukar posta till Mellanöstern.

Han äter inte möss, en av dem är hans andra bästa vän, hans bästa vän är ett djur med stora öron som delar hus med honom.

Katten Gustaf

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2022 kl. 20:59:05Detta är en karaktär!

DavidZaslav
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Lillefot

Det var ett tag sedan, men nu blir det en ny omgång av röstquiz. I lite annorlunda form.

Vem är det som sjunger i denna fil? Tror inte det är någon svår en för de flesta av er, men just in case...

Ledtråd: Son till Joakim von Anka.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet 10 september 2022 kl. 00:47:54Det var ett tag sedan, men nu blir det en ny omgång av röstquiz. I lite annorlunda form.

Vem är det som sjunger i denna fil? Tror inte det är någon svår en för de flesta av er, men just in case...

Ledtråd: Son till Joakim von Anka.
Peter Harryson.

Lillefot

Men det är helt okej.

MOA

Lillefot

Men det är helt okej.

MOA

A

Var kommer den här raden ifrån?

Det är lätt, det är lek att ha kul på bibliotek

MOA

Citat från: Arthur skrivet 10 oktober 2022 kl. 22:57:12Var kommer den här raden ifrån?

Det är lätt, det är lek att ha kul på bibliotek
Arthur...?