Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diagnoser

Startat av gstone, 6 september 2018 kl. 00:17:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Ibland önskar jag att jag inte var autistisk  :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

gstone

Är det bra att autism finns ?

MOA

gstone

Är det någon mer här som är autistisk och har dubbning som ett speciella intresse ?

Oskar

Väktare hör inte hemma på lss. Dom ska fånga tjuvar istället. Väktare göra att handikappade hamnar på rättegång och döma handikappade till rättspsykiatrisk eller fängelse för Dom har misshandeln personalen på lss. Jag har autism/asperger också. Därför jag är upprörd att våld mot autistiska. Väktare är för hjälpa polisen. Det står i sydsvenska dagbladet att väktare finns på lss verksamhet i bl.a dalhem boende i oxie utanför malmö.

MOA

Jag e sjukt irriterande & hänsynslös

gstone

Gillar ni autisika människor ?

Lillefot

Citat från: gstone skrivet  9 september 2022 kl. 23:05:24Folk med autism är dumma :-\
Det där påståendet fullkomligt badar i hyckleri, om du vill att jag ska vara ärlig.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 september 2022 kl. 23:05:24Folk med autism är dumma :-\
Har du inte lärt dig någonting av din en veckas avstängning...? >:(

Är du avsiktligt ute efter att provocera folk, eller varför ens skriva någonting sådant...? Som vi alla vet har neuropsykiatriska funktionsnedsättningar ingenting alls med intelligens att göra - och det tror jag ärligt talat att du också vet.

Goliat

Skrev inte du att du var på spektrumet? 🤔

gstone

Citat från: Goliat skrivet 10 september 2022 kl. 12:53:03Skrev inte du att du var på spektrumet? 🤔
Ja.

Jag är också dum

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 september 2022 kl. 01:45:56Har du inte lärt dig någonting av din en veckas avstängning...? >:(

Är du avsiktligt ute efter att provocera folk, eller varför ens skriva någonting sådant...? Som vi alla vet har neuropsykiatriska funktionsnedsättningar ingenting alls med intelligens att göra - och det tror jag ärligt talat att du också vet.
Men jag har Autism så jag har rätt att säga det.

Adam

Citat från: gstone skrivet 10 september 2022 kl. 15:22:25Men jag har Autism så jag har rätt att säga det.
Tekniskt sätt inte. 
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘