Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Steve Kratz och Hasse Jonsson sammanträffande?

Startat av Skokaka, 19 april 2022 kl. 00:44:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Detta sammanträffandet kom jag också just på! Både Gunnar Ernblad och Kenneth Milldoff har ju dubbat Kung Koopa och Taz. De var verkligen bra i dessa roller, och det är just därför mycket tråkigt att båda inte längre är i livet! :'(

Men jag kan mycket riktigt lugnt säga att Kenneth Milldoff verkar ha varit annars Sun Studios Gunnar Ernblad.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 september 2022 kl. 17:07:27Detta sammanträffandet kom jag också just på! Både Gunnar Ernblad och Kenneth Milldoff har ju dubbat Kung Koopa och Taz. De var verkligen bra i dessa roller, och det är just därför mycket tråkigt att båda inte längre är i livet! :'(

Men jag kan mycket riktigt lugnt säga att Kenneth Milldoff verkar ha varit annars Sun Studios Gunnar Ernblad.
Bästa liknelsen?Milldoff e bäst i alla dubbningar han medverkar i,han var en legend