Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Äventyrsdags med Finn och Jake på streaming?

Startat av Goliat, 25 juli 2021 kl. 20:45:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 oktober 2022 kl. 23:01:10Och som jag sa, han har gjort ett flertal bra rollinsatser.
Det har han, men just det rollerna som han tagit över från Bo Maniette är han inget vidare som.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 oktober 2022 kl. 23:11:26Det har han, men just det rollerna som han tagit över från Bo Maniette är han inget vidare som.

Det håller jag med om, han fungerar dock något bättre som ersättare till Amos Slade.

dubbido

Citat från: Goliat skrivet 25 juli 2021 kl. 20:45:04Finns alla avsnitt någonstans av Äventyrsdags med Finn och Jake med svenskt tal?

För jag har inte lyckats finna avsnitten:

• S04E03 Web Weirdos (Nät-skummisar)
  • S04E05 Return of the Nightosphere
  • S04E06 Daddy's Little Monster (Pappas lilla monster)
  • S04E12 Gotcha!
  • S04E13 Princess Cookie (Kakprinsessan)
  • S05E09 All Your Fault
  • S05E17 BMO Lost
  • S05E19 James Baxter the Horse
  • S06E01 Wake Up
  • S06E02 Escape from the Citadel
  • S06E04 The Tower
  • S06E06 Breeze
  • S06E24 Evergreen (Vintergrön)
  • S06E28 Mountain
  • S06E36 Boots
  • S06E37 Water Park Prank
  • S06E43 The Comet (Kometen)

Dessa vet jag saknas på HBO Nordic IAF.
En uppdatering!

max.com så listas nu alla avsnitt utom sju (varav ett fanns tillängligt där förut), jippi!

Dessa saknas nu:
Säsong 4: "Daddy's Little Monster", "Princess Cookie"
Säsong 5: "Princess Potluck" - som fanns förut!
Säsong 6: "Wake Up", "Escape from the Citadel", "The Tower", "Breezy" - dessa har alltid varit "bannlysta" på TV utanför USA

Det är otroligt mycket bättre än förut! Bara sex avsnitt som eventuellt inte svenskdubbats nu verkar det som. Kanske kommer även de två säsong fyra avsnitten dyka upp, säsong sex avsnitten har jag inte så mycket hopp om, men kanske ett mirakel...

Goliat

Citat från: dubbido skrivet 31 januari 2025 kl. 15:04:53En uppdatering!

max.com så listas nu alla avsnitt utom sju (varav ett fanns tillängligt där förut), jippi!

Dessa saknas nu:
Säsong 4: "Daddy's Little Monster", "Princess Cookie"
Säsong 5: "Princess Potluck" - som fanns förut!
Säsong 6: "Wake Up", "Escape from the Citadel", "The Tower", "Breezy" - dessa har alltid varit "bannlysta" på TV utanför USA

Det är otroligt mycket bättre än förut! Bara sex avsnitt som eventuellt inte svenskdubbats nu verkar det som. Kanske kommer även de två säsong fyra avsnitten dyka upp, säsong sex avsnitten har jag inte så mycket hopp om, men kanske ett mirakel...
Det stämmer nu att de har svenskt tal, Säsong 4 och 5 har tydligen funnits på streaming förut, så de som saknas nu är "Wake Up", "Escape from the Citadel", "The Tower" och "Breezy". :D

Escape from the Citadel hade jag inte under saknad 2020, och tror att jag sett den, första delen Wake Up borde väl då också ha dubbats isf...kan man tycka. The Towers vet jag ärligt talat inte, har sett avsnittet många gånger på Engelska så kan inte riktigt tänka tillbaka om jag sett den på svenska...kanske...som du skriver får vi se om det dyker upp som ett form av mirakel. :)

Finns dock en liten chans att jag missat skriva in avsnittet "Escape from the Citadel" och korrigerade 2021, är några år sedan nu.

EDIT: Updaterat listan.