Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vilken är eran favoritmedlem här på forumet

Startat av Mathilda Gustafsson, 28 september 2020 kl. 18:08:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Just det, Ovanliga dubbningar också, då har jag 10, bingo!

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 oktober 2022 kl. 22:48:50Steffan Rudvall är jätte snäll.
Tack, Jag behandlar bara folk som jag själv vill bli behandlad det har jag alltid gjort.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  8 oktober 2022 kl. 21:57:32Hur kunde jag missa den här tråden fram tills nu? Nåväl...

Det är många personer som jag trivs med att se här, så att välja favoriter är svårt. Men om jag måste:

* Disneyfantasten
* MOA
* TonyTonka
* Goliat
* Steffan Rudvall
* Christian Hedlund (tycker han är väldigt karismatisk)
* Ovanliga dubbningar
* Samt självaste Daniel
Tack så mycket kära Lillefot ;D

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  8 oktober 2022 kl. 21:57:32Hur kunde jag missa den här tråden fram tills nu? Nåväl...

Det är många personer som jag trivs med att se här, så att välja favoriter är svårt. Men om jag måste:

* Disneyfantasten
* MOA
* TonyTonka
* Goliat
* Steffan Rudvall
* Christian Hedlund (tycker han är väldigt karismatisk)
* Ovanliga dubbningar
* Samt självaste Daniel
Christian Hedlund är väldigt karismatisk.

Jag instämmer.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Låt oss se om jag kan skapa en Top 10:(Bli int upprörd om du int e med)
Daniel Hofverberg(Skaparen & moderatorn som håller koll på allt)
Erika(Den andra moderatorn som är lika stor hjälp)
Christian Hedlund(Sonic,väntar tills jag får höra dig igen i 3:e filmen)
Skokaka(Delar samma intressen)
Steffan Rudvall(En smart man som kan mycket)
Disneyfantasten(Håller koll på Disney,mycket bra)
jimstrom(Gillar hans namn)
Lilla My(Sköna sarkastiska kommentarer från ett smart perspektiv)
Soscla(Jag vill bli din kompis)
Lillefot(Hjälpte mig att hitta Catscratch på svenska)
Där har ni MOAS Top 10 över mina favoritet :D

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2022 kl. 17:15:01Lillefot(Hjälpte mig att hitta Catscratch på svenska)
Ingen orsak för det, det är bara kul att låta gamla serier bli mer tillgängliga. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Elios

Jag tycker ändå mycket om TonyTonka, Daniel Hofverberg, Steffan Rudvall, Erika, Disneyfantasten och många fler här är sköna.
Ser ingen direkt favorit så för jag hatar att ranka i sånt här forum. Alla är sköna på sitt sätt.  ;D ;D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2022 kl. 17:15:01Låt oss se om jag kan skapa en Top 10:(Bli int upprörd om du int e med)
Daniel Hofverberg(Skaparen & moderatorn som håller koll på allt)
Erika(Den andra moderatorn som är lika stor hjälp)
Christian Hedlund(Sonic,väntar tills jag får höra dig igen i 3:e filmen)
Skokaka(Delar samma intressen)
Steffan Rudvall(En smart man som kan mycket)
Disneyfantasten(Håller koll på Disney,mycket bra)
jimstrom(Gillar hans namn)
Lilla My(Sköna sarkastiska kommentarer från ett smart perspektiv)
Soscla(Jag vill bli din kompis)
Lillefot(Hjälpte mig att hitta Catscratch på svenska)
Där har ni MOAS Top 10 över mina favoritet :D
Fin lista, men vilka är varsin nummer? Eller i ingen speciell ordning? ???

Elios

Citat från: Skokaka skrivet  9 oktober 2022 kl. 18:27:54Fin lista, men vilka är varsin nummer? Eller i ingen speciell ordning? ???
Oh. Den kan svida om man säger det. Jag menar det är bra som Moa sa att man inte ska ta illa upp men man kan ju ändå göra det. 

Skokaka

Citat från: Elios skrivet  9 oktober 2022 kl. 18:31:21Oh. Den kan svida om man säger det. Jag menar det är bra som Moa sa att man inte ska ta illa upp men man kan ju ändå göra det.
Ja, därför trodde jag att detta ämne var kontroversiell eftersom det är inte riktigt bra att favoritera (ord?) andra. Alla är trevliga och jag vill ju annars inte välja heller. 

Bibeln

Citat från: Elios skrivet  9 oktober 2022 kl. 18:26:27Jag tycker ändå mycket om TonyTonka, Daniel Hofverberg, Steffan Rudvall, Erika, Disneyfantasten och många fler här är sköna.
Ser ingen direkt favorit så för jag hatar att ranka i sånt här forum. Alla är sköna på sitt sätt.  ;D ;D
Är inte du och Steffan ovänner?

Steffan Rudvall

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  9 oktober 2022 kl. 18:27:54Fin lista, men vilka är varsin nummer? Eller i ingen speciell ordning? ???
Listan skrevs i utan inbördes ordning

Elios

Citat från: Bibeln skrivet  9 oktober 2022 kl. 18:59:51Är inte du och Steffan ovänner?
Hahahahha nej verkligen inte. Det var bara ett litet missförstånd men det är löst nu. Jag och Steffan är vänner nu. ;D ;D