Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Lön

Startat av gstone, 17 oktober 2022 kl. 22:27:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det är ett tråkigt faktum att röstskådspelare för betalt alldles för lite för deras enorma talanger

https://twitter.com/hellenataylor/status/1581289084718227456

Hellena Taylor beräta om skandlan med hennes lön för Bayonetta spelen.

Jag tycker röstskådspelare borde bhanlds bättre ?

Dom är ju en väldigt store del ab en film, serier eller dataspel

Och jag tror många på just denna hemsida också uppskatt röstskåspernas arbte väldigt mycket.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"