Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frågeleken

Startat av Goliat, 21 september 2022 kl. 14:56:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Goliat skrivet 28 oktober 2022 kl. 16:43:31Taran och den magiska kitteln (men jag gillar originalet också).

Äger du någon leksak från Disney?
Han är nog John Smith från Pocahontas. 

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 28 oktober 2022 kl. 16:55:52Han är nog John Smith från Pocahontas.
Man måste ställa en fråga...
Citat från: Goliat skrivet 28 oktober 2022 kl. 16:43:31Taran och den magiska kitteln (men jag gillar originalet också).

Äger du någon leksak från Disney?
Inte jag, men mina barn har.

Vad är viktigaste för att du ska tycka att något är en bra bok?

Goliat

EDIT: FINNS NU 3 REGLER DÅ 2 VAR FÖR FÅ :D

Citat från: Goliat skrivet 21 september 2022 kl. 14:56:381. Ingen homofobi/rasism/kränkande/personangrepp
2. Frågorna för heller inte handla om sexuella anspelningar.
3. Skriver du enbart en fråga eller glömmer att svara så ska nästa person svara på inlägget innan samt skriva en ny fråga.

Svara på frågan som personen innan dig skrivit, och skriv din egna fråga efter ditt svar och så fortsätter det. (Glöm ej skriva din fråga så nästa har något att svara på)

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 oktober 2022 kl. 16:59:00Man måste ställa en fråga...Inte jag, men mina barn har.

Vad är viktigaste för att du ska tycka att något är en bra bok?

Att den skulle kunna vara verklig, innehålla livsöden under äldre tid.

Trivdes du bra i skolan när du gick i den?[/quote]

Fred

Citat från: Goliat skrivet 28 oktober 2022 kl. 17:35:13EDIT: FINNS NU 3 REGLER DÅ 2 VAR FÖR FÅ :D

Att den skulle kunna vara verklig, innehålla livsöden under äldre tid.

Trivdes du bra i skolan när du gick i den?
Det varierade från årskurs till årskurs.

Kollar du TV4 mycket?

Goliat

Citat från: Fred skrivet 28 oktober 2022 kl. 19:17:10Det varierade från årskurs till årskurs.

Kollar du TV4 mycket?
Har en TV, men den är igång så extremt sällan, så ingen TV4 alls, blir VHS eller Streaming isf. :)

Hur många tv-kanaler har du? (gissa om du inte vet exakt)

Fred

Har precis skaffat en ny TV och inte fått in alla kanaler än, 11 har jag just nu. Annars ca 100.

Vad tycker du om svalor?

Skokaka

Citat från: Fred skrivet 28 oktober 2022 kl. 19:46:31Har precis skaffat en ny TV och inte fått in alla kanaler än, 11 har jag just nu. Annars ca 100.

Vad tycker du om svalor?
De är väl okej fiskar...

Kan du jonglera?

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet 28 oktober 2022 kl. 20:21:30De är väl okej fiskar...

Kan du jonglera?
Nja, nästan, men skulle säga nej, kan med två bollar och ta upp en tredje boll och köra några sekunder men sedan faller dem.

Har du varit på Disneyland eller Eurodisney?

Lillefot

Citat från: Goliat skrivet 28 oktober 2022 kl. 20:29:18Nja, nästan, men skulle säga nej, kan med två bollar och ta upp en tredje boll och köra några sekunder men sedan faller dem.

Har du varit på Disneyland eller Eurodisney?
Ja, Disneyland Paris ett antal gånger. Senast var dock 2010.

Har ni varit på någon av Universal Studios-parkerna?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Goliat

Citat från: Lillefot skrivet 28 oktober 2022 kl. 20:36:11Ja, Disneyland Paris ett antal gånger. Senast var dock 2010.

Har ni varit på någon av Universal Studios-parkerna?
Nej aldrig, hade nog varit riktigt kul att besöka.

Vad åt du för något sist du åt ute? (Pizzeria och kiosk räknas med)

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet 28 oktober 2022 kl. 20:43:54Nej aldrig, hade nog varit riktigt kul att besöka.

Vad åt du för något sist du åt ute? (Pizzeria och kiosk räknas med)
Carbonra tidigare idag...

Läskigt eller kul att som barn träffa på karaktärer i typ maskotdräkter?

Fred

Vet inte om det har hänt faktiskt.

Kollar du på Idol?

Goliat

Citat från: Fred skrivet 28 oktober 2022 kl. 21:08:55Vet inte om det har hänt faktiskt.

Kollar du på Idol?
Nej.

Kan du sjunga?

Fred

Jag har försökt, men nej.

Längtar du tillbaka till 2003?

Gustav Jonsson

Citat från: Fred skrivet 28 oktober 2022 kl. 21:34:33Jag har försökt, men nej.

Längtar du tillbaka till 2003?
Nej det gör jag inte för då fanns inte alla moderna bekvämligheter som finns nu.

Galenskaparna eller After Shave?