Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christian Hedlund

Citat från: Svar skrivet  9 oktober 2022 kl. 22:14:46Om självaste Daniel sidans administratör är i mot röstskådespelarna så fattar jag att Christian känner att forumet inte bryr sig.
Sluta försöka vispa upp drama ur ingenting.

Daniel är en passionerad själ vars arbete skapat en enormt stor pusselbit i det som är det närmaste vi kan komma dokumentation av svensk dubbningshistoria.

Daniel gör vad han vill med denna sida, det han tycker passar hans vision bäst och det han har tid att skapa. Som det ska vara.

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 oktober 2022 kl. 22:19:41Jo, det gör jag verkligen - och jag har aldrig påstått något annat.

Jag vill vara klar och tydlig med att jag aldrig trott att du varit emot showen 🙂 Så tar vi död på de spekulationerna direkt. Tack för det hårda arbete du gjort genom åren, Daniel. 
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

Citat från: Christian Hedlund skrivet  9 oktober 2022 kl. 22:25:06Sluta försöka vispa upp drama ur ingenting.

Daniel är en passionerad själ vars arbete skapat en enormt stor pusselbit i det som är det närmaste vi kan komma dokumentation av svensk dubbningshistoria.

Daniel gör vad han vill med denna sida, det han tycker passar hans vision bäst och det han har tid att skapa. Som det ska vara.

Jag vill vara klar och tydlig med att jag aldrig trott att du varit emot showen 🙂 Så tar vi död på de spekulationerna direkt. Tack för det hårda arbete du gjort genom åren, Daniel.
Förlåt om jag skrev något :'( :'(

Ber om ursäkt
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten

Will Siv

Citat från: Christian Hedlund skrivet  8 november 2022 kl. 07:02:52
Vem har gjort den?

Hoppas den var commissioned ( bättre än "pre made assets" )

Ser väldigt fin ut. :)
- what.

Christian Hedlund

Citat från: Will Stewart skrivet  8 november 2022 kl. 10:06:57Vem har gjort den?

Hoppas den var commissioned ( bättre än "pre made assets" )

Ser väldigt fin ut. :)
jA!
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

Hurra för Christian Hedlund ! :D

Vad kul med nya avsnitt

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  8 november 2022 kl. 15:11:20Hurra för Christian Hedlund ! :D

Vad kul med nya avsnitt
Jag kan ingenting annat än att hålla med!  :D

Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 november 2022 kl. 15:14:26Jag kan ingenting annat än att hålla med!  :D
Det hade ALDRIG varit möjligt utan våra Kickstarter-backers och Linn Ehrner.
Christian Hedlund
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

Citat från: Christian Hedlund skrivet  8 november 2022 kl. 15:24:33Det hade ALDRIG varit möjligt utan våra Kickstarter-backers och Linn Ehrner.
Hurra för Linn   !! ;D ;D

Sabelöga

Houba !

RC