Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hur skulle din dubbning se ut?

Startat av clash, 21 januari 2006 kl. 01:37:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Eller läs bara på Wikipedia - engelskspråkiga Wikipedia har ganska utförlig information...

Experten

tja, med tanke på att aktiviteten är så låg just nu så...

Daniel Hofverberg

Nja, det tycker jag inte - så här pass små avvikelser från ämnet tycker jag inte gör något. Det har ju trots allt bara rört sig om några få inlägg som inte haft med själva huvudtemat att göra, och aktiviteten på forumet är inte tillräckligt hög för att jag tycker att det ska göra något.

Experten

jag kanske har missat något...

juku

Vad har de med saken att gora? Det är inte särskilt moget att påpeka andras fel, Experten.

Daniel Hofverberg

Jag kan inte heller se vad det har för relevans. I de fall det förekommer grövre stavfel eller grammatikfel i exempelvis rubriker eller första inlägg, som kan påverka folks förmåga att kunna hitta åt trådar via sökfunktionen, så är det förstås uppskattat om det uppmärksammas på något sätt så att det kan korrigeras. Men i övriga fall ser jag ingen anledning att börja påpeka det; och att bara nämna det utan vidare känns ärligt talat ganska osmakligt.

Lilla My

... Har Experten ändrat sina inlägg mycket? För jag hänger inte alls med i diskussionen just nu.

Daniel Hofverberg

Ja, tydligen har Experten ändrat i sina inlägg en hel del på sistone. I sitt senaste inlägg påpekade han/hon ursprungligen att juko ofta haft stavfel i sina inlägg genom åren. I inlägget före det påpekade Experten att vi kommit ifrån ämnet.

Jag tycker verkligen inte om när man ändrar i inlägg i efterhand på det här sättet, så att hela diskussionen blir totalt obegriplig...

Experten

a Jag måste nog vara mer tydlig, lås helst INTE den här tråden
och så glömmer vi det som var och fortsätter att skriva ens egen påhittade dubbning på den här tråden :-[

Experten

Vart ska jag skriva min "Om Eurovision Song Contest dubbas"?

Experten

Citat från: clash skrivet  9 februari 2006 kl. 23:38:32
Alex:Cecilia Lundh
Jag tänkte BARA på henne som Fru Turner i Fairly Odd Parents...

Experten

...

juku

Experten, snälla kolla datum innan du skriver!

Jem and the Holograms svensk dubb

Jem: Hilda Eidhagen
Kimber: Mia Kihl
Aja: Jenny Wåhlander
Shana: Mikaela Tidemark
Raya: Hanna Hedlund
Pizzaz: Nina Gunnarsdotter
Roxy: Marie Sernholt
Stormer: Ana Johnson
Jetta:Anna Nordell
Riot:Fredrik Hiller
Minx: Sharon Dyall
Rapture:åsa Johnsson
Video: Jennie Jahns
Clash:Micaela Remondi
Ashley:Vendela Palmgren
Eric: Roger Storm
Bonnie:Lindsay Pears: Annelie Heed

Daniel Hofverberg

Jag håller med juku - har man inte något konkret och relevant att säga om ett äldre inlägg, så finns det ingen anledning att citera uttalanden gjorda för 6 år sedan. Har man däremot svar på konkreta frågor ställda för länge sedan, så är det en helt annan femma, men så var ju inte fallet här.

Citat från: Experten skrivet  3 oktober 2012 kl. 07:06:16
Nu får du väl ändå ge dig...? Det faller på sin egen orimlighet att någon någonsin skulle dubba direktsända musiktävlingar... Men om du absolut vill kan du skriva det i den här tråden.

Lilla My

Citat från: Experten skrivet  3 oktober 2012 kl. 07:06:16

Nu blir jag nyfiken. Hur menar du att det skulle dubbas?