Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

namn

Startat av gstone, 15 december 2022 kl. 22:16:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 15 december 2022 kl. 22:16:12Vad heter ni i förnamn ?
Min spontana tanke är "varför vill du veta" ? Haha

Mitt är Emma.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 18 december 2022 kl. 20:49:29Min spontana tanke är "varför vill du veta" ? Haha

Mitt är Emma.
Tänkte exakt samma sak LoL

Zebastian

Visst är det konstigt! Först vill han ha bilder på oss och nu veta våra namn

Sabelöga

Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Goliat skrivet 18 december 2022 kl. 10:37:11Kanske dags att låsa tråden?
Jag ser inga problem med tråden, så länge alla är införstådda med att det givetvis är frivilligt och att ingen måste avslöja sådant eller skriva här överhuvudtaget.

Men jag kan också se en poäng med att det kan vara trevligt att få veta vad personer man lärt känna på nätet faktiskt heter i förnamn på riktigt, så länge folk antingen är sanningsenliga eller låter bli att skriva här (d.v.s. så att tråden inte spårar ur). :)

Elios

Hade för mig att det redan finns ett ämne där man får frågan vad man heter och kan avslöja det eller ej. Minns att jag då frågade Steffan Rudvall vad han hette. Härlig gosse!  ;D ;D ;D  ;D ;D

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 18 december 2022 kl. 22:14:22Hade för mig att det redan finns ett ämne där man får frågan vad man heter och kan avslöja det eller ej. Minns att jag då frågade Steffan Rudvall vad han hette. Härlig gosse!  ;D ;D ;D  ;D ;D
Jag tror det var i ämnet om vad användarnamnen betyder...

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 december 2022 kl. 22:26:03Jag tror det var i ämnet om vad användarnamnen betyder...
Ja kanske. Men vi har ändå samma namn så här är jag ärlig med jag heter Elias och du Steffan! ^^

Sabelöga

Houba !

Skokaka