Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 14 december 2022 kl. 20:16:15Om ni kan detta vinner ni en godispåse
Låter som Frasier.
- what.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 14 december 2022 kl. 20:16:15Om ni kan detta vinner ni en godispåse
Secret Squirrel? Osäker på om det var på TV...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 december 2022 kl. 15:32:31Secret Squirrel? Osäker på om det var på TV...
Rätt på båda!Jag såg de på TV för 10 år sen :D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 december 2022 kl. 15:51:47Rätt på båda!Jag såg de på TV för 10 år sen :D
Den heter väl Agent Kurre på Svenska? Titeln på ljudklippet sa ju "Secret" och det var väl en ledtråd. Jag kommer inte ihåg att jag såg den på Boomerang, kanske den sändes tidigt? ???   

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 december 2022 kl. 16:17:37Den heter väl Agent Kurre på Svenska? Titeln på ljudklippet sa ju "Secret" och det var väl en ledtråd. Jag kommer inte ihåg att jag såg den på Boomerang, kanske den sändes tidigt? ??? 
Såg de från 2011-12

Skokaka

MOA

En bilmekaniker som gillar att sjunga

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 28 december 2022 kl. 22:34:56En bilmekaniker som gillar att sjunga
Store Kris ( Tommy Nilsson ).
- what.

MOA

Fred

En kvinna med paraply

En monark som tolererar vinterväder

En fladdermus med franskt förnamn

Vilken röstskådespelare söker jag?

Disneyfantasten

Citat från: Fred skrivet 28 december 2022 kl. 23:51:34En kvinna med paraply

En monark som tolererar vinterväder

En fladdermus med franskt förnamn

Vilken röstskådespelare söker jag?

Annika Herlitz, jag kommer att tänka på de två överst-nämnda: Mary Poppins och Elsa, den tredje vet jag inte riktigt...

Fred

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 december 2022 kl. 23:54:09Annika Herlitz, jag kommer att tänka på de två överst-nämnda: Mary Poppins och Elsa, den tredje vet jag inte riktigt...
Rätt 

Den tredje är Rouge (röd på franska) från Sonic Prime.

Disneyfantasten

Citat från: Fred skrivet 29 december 2022 kl. 00:01:53Rätt

Sen har jag inte sett ännu...

MOA

Citat från: Fred skrivet 29 december 2022 kl. 00:01:53Rätt

Nu vet jag att hon medverkar där
Tror int att Rouge haft nån svensk röst förut...