Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

tecknad serier

Startat av gstone, 9 januari 2016 kl. 20:08:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Om Earthworm Jim int finns på svenska blir jag ledsen

gstone

Citat från: Tecknat Trippare skrivet  6 november 2016 kl. 12:08:23Av nedersta inlägget med serier så har följande serier sänts i Sverige.

Vill även passa på att säga att Police Academy: The Series visades på SF Succé ihop med Hulken , Spindelmannen och flera andra tecknade serier.  :)

Piggsburg Pigs!
Zazoo U
The Secret Files of the Spy Dogs
Captain Planet and the Planeteers (Cartoon Network men endast med svensk textning år 1993)

Känner inte igen några fler titlar av dom i listorna som inte redan nämnts i tråden dock  :-\ :)
Vilka var rösterna i Piggsburg Pigs! , Zazoo U och The Secret Files of the Spy Dogs ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Erika

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2023 kl. 19:14:54Vilka var rösterna i Piggsburg Pigs! , Zazoo U och The Secret Files of the Spy Dogs ?
Jag har nog aldrig sett Zazoo U, men i Knorrköping medverkade bl. a. Maria Rydberg, Ole Ornered, Linus Wahlgren, Staffan Hallerstam och jag tror även Jasmine Wigartz var med (är väldigt osäker). I Spionhundarna var bl. a. Johan Hedenberg, Fredrik Dolk, Joakim Jennefors, Göran Berlander och Magnus Roosmann med.

inaktiverad

Lyssna här så kanske du kan lista ut några utav rösterna. :)  Lagt upp ett kort klipp på YouTube

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 januari 2016 kl. 04:02:16Av långfilmerna har åtminstone följande dubbats till svenska:
Tweety's High-Flying Adventure (endast på VHS)
Jag hoppas verkligen någon lägger ut den denna film på archive.org.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Jabberjaw skrivet 17 januari 2023 kl. 22:10:28Lyssna här så kanske du kan lista ut några utav rösterna. :)  Lagt upp ett kort klipp på YouTube

Videon är inte tillänglig