Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kan en VHS-film förstöra min videobandspelare?

Startat av Mathias, 22 mars 2012 kl. 16:48:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 21 januari 2023 kl. 00:04:57Var bara nyfiken. Kände jag vill ta och gå in på nåt att så inte Disneyfantasten skulle bli mer arg.  ::)

Jag var inte arg, bara nedstämd.

Elios

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 21 januari 2023 kl. 00:14:12Innan du blev arg.

Nej, jag blev arg för att du inte förstod att jag menade att jag var deprimerad när jag sa att jag var nedslagen, och gav då en förklaring om det!

Disneyfantasten

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 januari 2023 kl. 00:16:17Nej, jag blev arg för att du inte förstod att jag menade att jag var deprimerad när jag sa att jag var nedslagen, och gav då en förklaring om det!
Men du sa ju precis att du inte var arg!? 
Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 januari 2023 kl. 00:11:29Jag var inte arg, bara nedstämd.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 21 januari 2023 kl. 01:12:59Men du sa ju precis att du inte var arg!?

Sluta göra situationen mer komplicerad än vad den redan är.

Nu lämnar vi diskussionen i denna tråd för evigt och går vidare.

(och snälla, svara inte mer nu)

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 januari 2023 kl. 11:09:49Sluta göra situationen mer komplicerad än vad den redan är.

Nu lämnar vi diskussionen i denna tråd för evigt och går vidare.

(och snälla, svara inte mer nu)
Det är bara logiskt att man frågar hur har du det egentligen. Eller vadå!?
Och jag svarar när jag vill då jag känner att jag behöver det. 

MOA

Citat från: Elios skrivet 21 januari 2023 kl. 11:29:25Det är bara logiskt att man frågar hur har du det egentligen. Eller vadå!?
Och jag svarar när jag vill då jag känner att jag behöver det.
Rot int nå mer i de där nu!
Lämna Disneyfantastens känslor ifred,han kontrollerar dom utan vår hjälp

Elios

Citat från: MOA skrivet 21 januari 2023 kl. 12:42:48Rot int nå mer i de där nu!
Lämna Disneyfantastens känslor ifred,han kontrollerar dom utan vår hjälp
Har du någon VHS-spelare, Moa? ^^

MOA

Steffan Rudvall

MOA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 21 januari 2023 kl. 14:56:22Ursäkta?
Även om jag e ung tittade jag mycket på VHS när jag var barn
Hur många huvud har spelaren?

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 januari 2023 kl. 14:57:17Hur många huvud har spelaren?
Minst två borde den ha, vanligen har de flesta med inbyggd dvd bara två huvuden. Har nog inte sett en med fler som är kombinerad faktiskt.

Historielektions Soveren

Citat från: Goliat skrivet 21 januari 2023 kl. 16:29:46Minst två borde den ha, vanligen har de flesta med inbyggd dvd bara två huvuden. Har nog inte sett en med fler som är kombinerad faktiskt.
Bara två? Jag har sett en hel del VHS och DVD combos med 6 huvuden.

En kille som ångrar att han sov på lektionerna