Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 31 januari 2023 kl. 17:45:49Dom kommer slog till i Sverige eftersom Rasmus Paludan gjort koranbränder i Sverige och Danmark. Det ska säpo var beredd på.
Vem är  Rasmus Paludan ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Mathilda Gustafsson

Jag vill gnälla på att Kanal 5 försöker få det att se ut som att Pernilla Wahlgren inte kan engelska. Hon har för i helvete spelat in skitmånga låtar på engelska!

gstone

Jag vill gnälla på någon som var elak mot mig på tumblr.

gstone

Jag är för konservativ för vänstern och för liberal för högern.

Det är jobbigt !

Marcusen

Jag vill gnälla på Hyllie! Varför måste det blåsa så förbannat mycket!?‽ Det blåser inte alls lika mycket i andra stadsdelar!

Skokaka

Jag vägrar att äta insekter! >:(

Adam Larsson

Screenshot_20230205-194440_HBOMAX.jpg Varför ska man göra en svensk version? Man gjorde ju det av The Office blev ju inte alls någon succé! Jag kommer inte se den när den släpps!

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet  5 februari 2023 kl. 19:47:37Screenshot_20230205-194440_HBOMAX.jpg Varför ska man göra en svensk version? Man gjorde ju det av The Office blev ju inte alls någon succé! Jag kommer inte se den när den släpps!
Bianca Ingrosso!

gstone

Citat från: Adam Larsson skrivet  5 februari 2023 kl. 19:47:37Screenshot_20230205-194440_HBOMAX.jpg Varför ska man göra en svensk version? Man gjorde ju det av The Office blev ju inte alls någon succé! Jag kommer inte se den när den släpps!
Var i från kommer bilden ?

Oskar

Citat från: gstone skrivet  5 februari 2023 kl. 20:31:22Var i från kommer bilden ?
Jag vet inte om det släpp på dvd eller inte bl.a är eric donell med.

Marcusen

Citat från: Oskar skrivet  5 februari 2023 kl. 20:53:21Jag vet inte om det släpp på dvd eller inte bl.a är eric donell med.
Vad snackar du om? Det är ju en fake bild som spred sig på sociala medier. Och han är absolut inte med på bilden

Oskar

Citat från: Marcusen skrivet  5 februari 2023 kl. 20:58:48Vad snackar du om? Det är ju en fake bild som spred sig på sociala medier. Och han är absolut inte med på bilden
Han var med vänner och fiender på kanal 5.

gstone

Folk på twitter tror att jag hatar lgbtq+ :-\

Jag tror jag förlorade alla mina queer följare :'(

Mathilda Gustafsson

Jag vill gnälla på att ingen berättat att Max och Ruby har föräldrar och att Max kan prata! När jag var liten var det bara Max och Ruby och ibland deras mormor eller farmor och Max kunde bara säga enstacka ord!
263a19318ef5df4f0f179540ae076bcd5a8bf26f_hq.jpg