Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hyllning

Startat av MOA, 16 februari 2023 kl. 13:25:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 21 februari 2023 kl. 15:08:51Såg denna, trevligt att se näbbdjur och musiken passar till denna. Men kan inte fatta att Bert-Åke Varg har gått bort... :-\ :'(
De går int heller att fatta att Gunnar Ernblad gått bort :'(
Första gången jag använder en scen från filmen som låten kommer ifrån
Nu har jag bestämt mig att jag bara tänker hylla VA som gick bort på 2000,10 & 20-Talet

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 21 februari 2023 kl. 16:57:23De går int heller att fatta att Gunnar Ernblad gått bort :'(
Första gången jag använder en scen från filmen som låten kommer ifrån
Nu har jag bestämt mig att jag bara tänker hylla VA som gick bort på 2000,10 & 20-Talet
Jag tänkte på Jan Koldenius, men jag är osäker på hur mycket erfarenhet du har hos en vissa VA, så jag var osäker på förslag...

Marcusen

Citat från: Skokaka skrivet 21 februari 2023 kl. 17:05:14Jag tänkte på Jan Koldenius, men jag är osäker på hur mycket erfarenhet du har hos en vissa VA, så jag var osäker på förslag...
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 oktober 2020 kl. 01:54:49

Jan Koldenius

Krock (Wuzzlarna)

Quentin (Den otroliga vandringen)

Alff (Gnottarna)

Bernhard Bumbi (Bumbibjörnarna)

Den Stora Stygga Vargen (Disney kortfilmer)

Vladimir Grizzlykoff (Darkwing Duck)

Baloo (Luftens Hjältar)

Obelix (Asterix: gallernas hjälte)

Hittar ni Easter Egget?

MOA

Bumbibjörnarna kan jag nog fixa,hoppas int att Disney dödar mig

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 21 februari 2023 kl. 20:17:19Bumbibjörnarna kan jag nog fixa,hoppas int att Disney dödar mig
Varför skulle de?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 21 februari 2023 kl. 21:32:03Copyright problem!
Såklart... Var försiktig med klippen, dock.