Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Egna karaktärer?

Startat av Skokaka, 9 mars 2023 kl. 19:12:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Här e en sjöjungfru som int e med i gänget

Skokaka

Marcusen

Citat från: Skokaka skrivet 15 mars 2023 kl. 18:57:16Jaså? ???
Han har en karaktär som han uppträder med på scen och scenföreställningar

MOA

Citat från: Marcusen skrivet 15 mars 2023 kl. 20:19:07Han har en karaktär som han uppträder med på scen och scenföreställningar
Låt han berätta mer om de själv

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 mars 2023 kl. 19:37:56Här e en sjöjungfru som int e med i gänget
Så... Vad är hennes roll istället, då? ???

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 mars 2023 kl. 00:12:37Så... Vad är hennes roll istället, då? ???
Hon e kompis med dom andra & träffas ibland men annars e hon bara för sig själv.Hon e väldigt blyg & tillbakadragen.Går nästan att utesluta att hon har en diagnos fast detta e osäkert

Mathilda Gustafsson

Citat från: Marcusen skrivet 15 mars 2023 kl. 20:19:07Han har en karaktär som han uppträder med på scen och scenföreställningar
Vad är det för karaktär?

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 16 mars 2023 kl. 13:50:50Vad är det för karaktär?
Som jag skrev så kan han berätta om de själv

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 16 mars 2023 kl. 14:22:55Som jag skrev så kan han berätta om de själv
Men varför är det så viktigt vem som skriver?

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 16 mars 2023 kl. 16:38:58Men varför är det så viktigt vem som skriver?
Jag vet int om Steffan bett Marcusen att skriva detta men eftersom han int skrivit nåt själv så e de bäst att vi väntar

Marcusen

Citat från: MOA skrivet 16 mars 2023 kl. 17:05:38Jag vet int om Steffan bett Marcusen att skriva detta men eftersom han int skrivit nåt själv så e de bäst att vi väntar
Ingen har bett mig skriva något men har ingen egen karaktär så nämnde hans

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 mars 2023 kl. 12:46:04Hon e kompis med dom andra & träffas ibland men annars e hon bara för sig själv.Hon e väldigt blyg & tillbakadragen.Går nästan att utesluta att hon har en diagnos fast detta e osäkert
Förmodligen inåtriktad. Men låter lite som jag.

MOA

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 16 mars 2023 kl. 17:05:38Jag vet int om Steffan bett Marcusen att skriva detta men eftersom han int skrivit nåt själv så e de bäst att vi väntar
@Steffan Rudvall berätta!

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 18 mars 2023 kl. 09:50:31@Steffan Rudvall berätta!
Jag såg det här ämnet tidigare men hade faktiskt glömt bort den där karaktären. Det var en karaktär som hette Den Galne Trubaduren.