Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 mars 2023 kl. 21:42:46Varje månad för & visa nåt nytt som jag gillar
Brukar nog också varje månad eller så har jag bestämt så från och med nu.

Steffan Rudvall

Jag har bytt flera gånger men på något sätt blir det alltid samma bild på Fred i slutändan.

Elios

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  2 mars 2023 kl. 23:15:24Inte jätte ofta. Då och då kanske.
Men just nu verkar du inte ha någon, Eller är det något fel på forumet?

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 mars 2023 kl. 23:17:51Men just nu verkar du inte ha någon, Eller är det något fel på forumet?
Oj ja jag måste helt glömt bort det efter uppdateringen av hemsidan. Tack för påminnelsen som fan, ska ändra det nu direkt. 

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 mars 2023 kl. 23:06:13Jag har bytt flera gånger men på något sätt blir det alltid samma bild på Fred i slutändan.
Kan det vara som så att det säger något som att det du valde "inte är en bild" eller? Detta händer ibland för mig när jag ska ändra 

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet  2 mars 2023 kl. 23:41:57Kan det vara som så att det säger något som att det du valde "inte är en bild" eller? Detta händer ibland för mig när jag ska ändra
Nej det snarare så att jag ändå byter tillbaks själv varje gång jag har bytt till någon annan bild.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 mars 2023 kl. 23:43:42Nej det snarare så att jag ändå byter tillbaks själv varje gång jag har bytt till någon annan bild.
Åh, du menar så.

moviefan

Har nu bytt bild, till en ny. Det är en stillbild från musikvideon till If You Can Dream. En fin sång med disney prinsessorna. 

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet  1 april 2023 kl. 11:16:23Har nu bytt bild, till en ny. Det är en stillbild från musikvideon till If You Can Dream. En fin sång med disney prinsessorna.

Vilken fin bild, jag älskar medley-bilder.

gstone

Citat från: moviefan skrivet  1 april 2023 kl. 11:16:23Har nu bytt bild, till en ny. Det är en stillbild från musikvideon till If You Can Dream. En fin sång med disney prinsessorna.

Dom sjöng på svenska på Disney on Ice.

Tyvär  min jag inte rikigt vad texten var.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Nu har jag bytt till Super Mario Bros Filmen som bara har premiär om några dagar!
Jag blir den 3:e medlemmen att ha de motivet

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 april 2023 kl. 11:52:50Nu har jag bytt till Super Mario Bros Filmen som bara har premiär om några dagar!
Jag blir den 3:e medlemmen att ha de motivet
Vad bra. :D

gstone

Jag byter nog snart troligen till något som har med Den lilla sjöjungfrun(2023) att göra.

Har inte bestämt vad.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Jag har alltid tyckt att hans ansiktsuttryck såg rolig ut. ;D 

Förresten, jag har inte tänkt på detta förut, men den passar även till månaden. :o ::)