Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Ewert Ljusberg (1945 - 2021)

Startat av TonyTonka, 2 oktober 2021 kl. 13:55:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: gstone skrivet 24 april 2023 kl. 21:40:56Dom flesta i nya Lilo & Sitch för nog nya röster.

Men jag nästan säker på att Andreas Nilsson kommer tillbaka som Stitch.
Annars han Fred Johanson som spelade Scar i live-action remaken av Lejonkungen hade kanske passat som Gantu.  :o ::)

gstone

Citat från: Elios skrivet 25 april 2023 kl. 02:02:15Annars han Fred Johanson som spelade Scar i live-action remaken av Lejonkungen hade kanske passat som Gantu.  :o ::)
Håller med.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: gstone skrivet 25 april 2023 kl. 19:15:50Håller med.
Dock så vet jag inte hur kul det hade varit för han att spela en skurk till efter både Scar och Dr. Facilier.  :o

gstone

Citat från: Elios skrivet 25 april 2023 kl. 22:02:35Dock så vet jag inte hur kul det hade varit för han att spela en skurk till efter både Scar och Dr. Facilier.  :o
Jag har sett på teater.

Där hade han den manliga huvudrollen ;) ;)

Elios

Citat från: gstone skrivet 25 april 2023 kl. 22:48:12Jag har sett på teater.

Där hade han den manliga huvudrollen ;) ;)
Var han god då? ^^

gstone

Elios

gstone