Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 29 april 2023 kl. 12:24:31musiker spelar ,sångar sjunger ;)
Det beror på hur man tolkar musiker ofta menas bara personer som skapar musik eller spelar instrument, men det kan också tolkas som någon som jobbar med musik i allmänhet alltså även sång. Men han är musiker som också kan sjunga.

A

Citat från: gstone skrivet 29 april 2023 kl. 12:24:31musiker spelar ,sångar sjunger ;)
Mår du bra? Du inser väll att han är utbildad inom musik. Ska du lära en musiklärare vad en musiker är?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 april 2023 kl. 12:40:02Det beror på hur man tolkar musiker ofta menas bara personer som skapar musik eller spelar instrument, men det kan också tolkas som någon som jobbar med musik i allmänhet alltså även sång. Men han är musiker som också kan sjunga.
Okej ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: A skrivet 29 april 2023 kl. 12:43:42Mår du bra? Du inser väll att han är utbildad inom musik. Ska du lära en musiklärare vad en musiker är?

Det hade jag helt glömt.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 april 2023 kl. 12:40:02Det beror på hur man tolkar musiker ofta menas bara personer som skapar musik eller spelar instrument, men det kan också tolkas som någon som jobbar med musik i allmänhet alltså även sång. Men han är musiker som också kan sjunga.
Jag kom ihåg att du var  lärare men jag hade helt glömt vad du var lärare :-[

Ursäkta.

gstone

Undrar ni något om Peter Pan & Lena ?

gstone

Jag har två vännner med Cerebral palsy.

Kommer du att dö snart ?

Jag är orolig :'(

Lillefot

Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Erika

Jag har sett En cell-sam historia både i skolan och på tv (svensk och brittisk tv) hemma.

Skokaka

Jag såg faktiskt den här serien också i skolan när vi skulle lära oss om kroppen.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 29 april 2023 kl. 22:06:11Jag såg faktiskt den här serien också i skolan när vi skulle lära oss om kroppen.
De gjorde vi också i 1:an(Herregud vad tiden går,snart har jag gått ut)

gstone

Steffan Rudvall

Gillar du att vara pappa ?

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 april 2023 kl. 11:58:45Steffan Rudvall

Gillar du att vara pappa ?
Eh,varför frågar du int privat?Alla män som har barn måste älska att va pappa,med undantag för misshandlarna

gstone

Kommer Snövit (2024) dubbas till svenska ?