Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Elementärt (Elemental, 2023)

Startat av gstone, 16 maj 2022 kl. 17:28:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 april 2023 kl. 13:54:37Jag håller med, han är ju ändå så gammal.
Jaha du tänker på åldern, Jag tänkte på hans relation med sin bortgångna fru.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 april 2023 kl. 13:51:25Före filmen visas kortfilmen Carls Dejt. Ja alltså samma Carl som är huvudkaraktären i Upp.

Det känns inte riktigt lyckat att Carl ska gå på dejt...
disneysverige-07042023-0001.jpg
Undra vem hans nya kärlek e

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 april 2023 kl. 13:51:25Före filmen visas kortfilmen Carls Dejt. Ja alltså samma Carl som är huvudkaraktären i Upp.

Det känns inte riktigt lyckat att Carl ska gå på dejt...
disneysverige-07042023-0001.jpg
Så släppas ska den göra på bio alltså då ja!?
Ärligt talat har jag aldrig förstått mig på dessa jävla kortfilmerna!! Iallafall om dom som handlar om tidigare långfilmer. Nu snackar inte jag om dom som inte har det utan ändast dom andra.
Jag finner inte det speciellt lyckat om jag ska vara helt jävla ärlig. Detta borde väl då kanske vara den allra första kortfilmen som visas på bio baserat av ett tidigare verk från en långfilm.
Jag kan inte minnas att jag sett nånting annat förr!?!? 

gstone

Citat från: Elios skrivet  9 april 2023 kl. 02:19:40dom som handlar om tidigare långfilmer. Nu snackar inte jag om dom som inte har det utan ändast dom andra.
Jag finner inte det speciellt lyckat om jag ska vara helt jävla ärlig. Detta borde väl då kanske vara den allra första kortfilmen som visas på bio baserat av ett tidigare verk från en långfilm.
Jag kan inte minnas att jag sett nånting annat förr!?!?
Jag fördrar dom som handlar om tidigare långfilmer.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Nu har filmen skjutits upp i Sverige :(

Den kommer ut sjunde juli istället.

Elios

Citat från: gstone skrivet 26 april 2023 kl. 12:44:17Nu har filmen skjutits upp i Sverige :(

Den kommer ut sjunde juli istället.
Inte så långt ändå väl? Skulle väl kommit i juni annars!? 

gstone

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 mars 2023 kl. 20:21:26Nu är det lite för tidigt för att avgöra vilka röster karaktärerna kommer att ha i filmen, men exakt hur vet du att det är Mimmi Sandén? Tror du inte att det kan vara hennes syster Frida Sandén? Eller Linda Åslund, Dominique Pålsson Wiklund, Emelie Clausen, Linn Ehrner, Wiktoria Johansson, Amy Diamond Deasisnont, Clara Henry, Mikaela Ardai Jennefors, Ida On eller Carro Hermansson? Samtliga dessa har ju ändå likadana röster så det skulle mycket väl kunna vara vem som helst utav dessa.
Ida On är musikalarist som jobbar i damark.
Vem Carro Hermansson jag vet att hon var gift med Alexander Hermansson.'

Men vad gör hon ?

gstone

Disneyfantasten vilkla svenska röster skulle du välja till den här filmen ?

har du några förslag ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  1 maj 2023 kl. 09:32:30Ida On är musikalarist som jobbar i damark.
Vem Carro Hermansson jag vet att hon var gift med Alexander Hermansson.'

Men vad gör hon ?

Jag tror inte att Ida On jobbar i Danmark, men hon är bosatt i Göteborg och är sedan 2020 en av programledarna på Sommarlov (som sedan 2018 spelas in i Beijers Park i Malmö), hon har hittills medverkat i EN dubbning, nämligen Född Agent som premiärsändes förra året i Sommarlov.

Jag tror inte att Carro Hermansson har dubbat förut, men jag tycker det skulle vara riktigt intressant att se henne i en dubbning någon gång, samma med Malin Olsson, Alex Hermansson och Dante Zia, vet att Angelika Prick dubbat ett antal gånger.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 maj 2023 kl. 09:37:54Jag tror inte att Ida On jobbar i Danmark, men hon är bosatt i Göteborg och är sedan 2020 en av programledarna på Sommarlov (som sedan 2018 spelas in i Beijers Park i Malmö), hon har hittills medverkat i EN dubbning, nämligen Född Agent som premiärsändes förra året i Sommarlov.

Jag tror inte att Carro Hermansson har dubbat förut, men jag tycker det skulle vara riktigt intressant att se henne i en dubbning någon gång, samma med Malin Olsson, Alex Hermansson och Dante Zia, vet att Angelika Prick dubbat ett antal gånger.
Här står det att hon hargjort på teatarar i Danmark ;)
https://www.wermlandopera.com/personal/ida-on/

Jag menade vad har Carro Hermansson  för yrke ?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 maj 2023 kl. 09:37:54Jag tror inte att Ida On jobbar i Danmark, men hon är bosatt i Göteborg och är sedan 2020 en av programledarna på Sommarlov (som sedan 2018 spelas in i Beijers Park i Malmö), hon har hittills medverkat i EN dubbning, nämligen Född Agent som premiärsändes förra året i Sommarlov.

Du vill också att Ylva Hällen  skulle dubba ;) 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 maj 2023 kl. 11:53:00Jag menade vad har Carro Hermansson  för yrke ?
Caroline Hermansson är i första hand programledare på SVT.

Huruvida hon också gör något mer vet jag inte.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 maj 2023 kl. 12:05:10Caroline Hermansson är i första hand programledare på SVT.

Tackar.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 maj 2023 kl. 12:05:10Caroline Hermansson är i första hand programledare på SVT.

Det verkar som hon och Alexander Hermansson  inte längre är ihop.