Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Skådespelare som skulle passa en viss roll

Startat av Gustav Jonsson, 15 juni 2020 kl. 23:03:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 23 mars 2023 kl. 21:24:50Björn Granath:
Majestix

Johan Wahlström
Einstein

Annelie Berg Bhagavan:
Kajsa Anka

Maria Rydberg:
Prinsessan Peach

Lena Ericsson:
Mimmi Pigg och Knattarna

Fredrik Dolk:
Knuckles

Pierre Lindstedt:
Shaggy

Lasse Kronér:
Bowser Jr.

Tommy Blom:
Svarte Petter och Kapten Krok

Per Sandborgh:
Långben och Luigi

Just det ja, Per kunde ju också passa som Daggmasken Jim.

Fråga: hur kom du på Johan Wahlström som Einstein?

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 24 mars 2023 kl. 01:57:44Louise Raeder:
Marina

Mattias Knave:
Tantor

Peter Sjöquist
Musse Pigg

Kalle Moraeus:
Herr Stork

Annica Smedius:
Bowser Jr.

Jan Koldenius:
Bowser

Gunilla Orvelius:
Bonnie Hopps

Figge Norling:
Griffin, Den osynlige mannen

Fredrik Hiller:
Joe Swanson

Hur kom du på Jan Koldenius som Bowser?

Har Patrick Warburton gjort rösten till Joe Swanson?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 maj 2023 kl. 10:16:56Har Patrick Warburton gjort rösten till Joe Swanson?
Ja , Patrick Warburton är och alltid varit röst åt Joe Swanson :) 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

1: Jag tyckte bara att Dan Ekborg kunde göra en bra insats till Panchito och Flinke. Och angående Plommonstopsmannen så inspirerades jag av Hades då de är två av Disneys roligaste skurkar. Trodde att han hade en liknande röst senast jag såg filmen?... Självklart menar jag den Djinni. Både honom och Gatuförsäljaren fick mig att tänka på Anden i Lampan, såklart. ;) Tror att han även kan passa Bläckvard, kanske...

2: Tja, det beror på om jag såg era förslag över denna rollen förut. Jag tyckte att Fredrik Hiller som Jätten Ville lät väldigt likt Jan Åström. Och jag tänkte nog mest på det sista, att Jan är grym som skurkar. Och McLeach? Allan Svensson har ju också en mörk röst, och jag tyckte nog att Jan kunde klara av rollen han med tror jag. Jag har alltid tyckt att han vore en grym Bowser, och även Steffan och MOA verkar tycka så också, han vore utan tvekan riktigt bra i rollen...

3: Ja, dessa är rätt gamla idéer... Jag brukade välja en del random röster eftersom jag gillar dom och TYCKTE själv att de kunde klara av rollerna, men lite osäker på det, kanske... Hos Mufasa så var det nog för nostalgins skull, och Gunnar har ju även varit trevliga typer. Och Waternoose är en skurk, som Gunnar också brukar spela. Gunnar har även olika typer av röster, antingen gör han sin mörka röst eller en ljusare röst. Jag brukade tro att det var olika dubbare då några av hans figurer låter olika... Jag trodde väl bara att Peter kunde klara av dessa rollerna, en del är jag säkra på, en del? Okej, inte så mycket, inte... Men Irene har även varit moderliga figurer eller unga kvinnor, trots åldern... Och bäst att jag förklarar Guy som Pumbaa: en gammal idé. Jag brukade fantisera honom med den rösten, trots att han inte är gammal. Antingen så tänkte jag på Slinky då båda karaktärerna är lojala, eller så tror jag detta vore möjligt...

4: Frou-Frou borde ju i hela fall spelas av en kvinna istället för en man. Och Gabby Gabby reformerades ju (eller var i hela fall missförstådd än elak) så jag trodde Myrra kunde funka utav de kvinnor som jag kom på. Och jag tyckte att Claes kunde vara riktigt bra som Broder Tuck i en mer modern dubb... Visst tänkte jag på att Johan brukar vara skurkar, men dessutom så tänkte jag på att Johan Hedenberg dubbade Ian McShane som Kapten Krok i Shrek den tredje. Jo, Lizette spelade Arista i en av mina dubbningar. Och jag tyckte att Torsten Wahlund och Sture Ström hade bara liknande röster?...

5: Jag tänkte på honom då Professor Porter ser ut att vara lika gammal som Dr. Dawson och Maurice. Och det är därför jag kom på honom som Merlin.

6: Tja, jag tyckte bara att om KM Studio dubbade Mario så vore dessa de bästa valen. Detta gäller dock i hela fall endast spelen och de tecknade serierna, då de verkar inte dubba längre, så filmen i detta året gills inte... Kanske om Mario har samma röst som Pumbaa, eller så ska han prata Göteborgska. Och jag svarar den sista frågan nu: Samma gäller Bowser, då jag tycker att Jan Koldenius verkar vara typ KM Studios Gunnar Ernblad eller Kenneth Milldoff. Den andra sista frågan är ju redan svarad på, så...

7: Jag hade alltid detta i tanken. Du tänker visst på Robotnik i de två filmerna, men detta gäller även honom i spelen och i de tecknade serierna. Men har även tyckt att han kunde funka som honom i filmerna...

8: Du tyckte väl att han funkade i rollen förut? Jag tyckte väl att hans röst kunde i hela fall komma ut från Einstein i hela fall.

MOA

Lasse Kronér som Bowser Jr?De blir nog int så bra

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 maj 2023 kl. 19:25:17Lasse Kronér som Bowser Jr?De blir nog int så bra
Du upptäckte detta nu? Men om Jason Alexander spelade honom så borde Lasse Kronér få rollen...

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  1 maj 2023 kl. 17:25:071: Jag tyckte bara att Dan Ekborg kunde göra en bra insats till Panchito och Flinke. Och angående Plommonstopsmannen så inspirerades jag av Hades då de är två av Disneys roligaste skurkar. Trodde att han hade en liknande röst senast jag såg filmen?... Självklart menar jag den Djinni. Både honom och Gatuförsäljaren fick mig att tänka på Anden i Lampan, såklart. ;) Tror att han även kan passa Bläckvard, kanske...

2: Tja, det beror på om jag såg era förslag över denna rollen förut. Jag tyckte att Fredrik Hiller som Jätten Ville lät väldigt likt Jan Åström. Och jag tänkte nog mest på det sista, att Jan är grym som skurkar. Och McLeach? Allan Svensson har ju också en mörk röst, och jag tyckte nog att Jan kunde klara av rollen han med tror jag. Jag har alltid tyckt att han vore en grym Bowser, och även Steffan och MOA verkar tycka så också, han vore utan tvekan riktigt bra i rollen...

3: Ja, dessa är rätt gamla idéer... Jag brukade välja en del random röster eftersom jag gillar dom och TYCKTE själv att de kunde klara av rollerna, men lite osäker på det, kanske... Hos Mufasa så var det nog för nostalgins skull, och Gunnar har ju även varit trevliga typer. Och Waternoose är en skurk, som Gunnar också brukar spela. Gunnar har även olika typer av röster, antingen gör han sin mörka röst eller en ljusare röst. Jag brukade tro att det var olika dubbare då några av hans figurer låter olika... Jag trodde väl bara att Peter kunde klara av dessa rollerna, en del är jag säkra på, en del? Okej, inte så mycket, inte... Men Irene har även varit moderliga figurer eller unga kvinnor, trots åldern... Och bäst att jag förklarar Guy som Pumbaa: en gammal idé. Jag brukade fantisera honom med den rösten, trots att han inte är gammal. Antingen så tänkte jag på Slinky då båda karaktärerna är lojala, eller så tror jag detta vore möjligt...

4: Frou-Frou borde ju i hela fall spelas av en kvinna istället för en man. Och Gabby Gabby reformerades ju (eller var i hela fall missförstådd än elak) så jag trodde Myrra kunde funka utav de kvinnor som jag kom på. Och jag tyckte att Claes kunde vara riktigt bra som Broder Tuck i en mer modern dubb... Visst tänkte jag på att Johan brukar vara skurkar, men dessutom så tänkte jag på att Johan Hedenberg dubbade Ian McShane som Kapten Krok i Shrek den tredje. Jo, Lizette spelade Arista i en av mina dubbningar. Och jag tyckte att Torsten Wahlund och Sture Ström hade bara liknande röster?...

5: Jag tänkte på honom då Professor Porter ser ut att vara lika gammal som Dr. Dawson och Maurice. Och det är därför jag kom på honom som Merlin.

6: Tja, jag tyckte bara att om KM Studio dubbade Mario så vore dessa de bästa valen. Detta gäller dock i hela fall endast spelen och de tecknade serierna, då de verkar inte dubba längre, så filmen i detta året gills inte... Kanske om Mario har samma röst som Pumbaa, eller så ska han prata Göteborgska. Och jag svarar den sista frågan nu: Samma gäller Bowser, då jag tycker att Jan Koldenius verkar vara typ KM Studios Gunnar Ernblad eller Kenneth Milldoff. Den andra sista frågan är ju redan svarad på, så...

7: Jag hade alltid detta i tanken. Du tänker visst på Robotnik i de två filmerna, men detta gäller även honom i spelen och i de tecknade serierna. Men har även tyckt att han kunde funka som honom i filmerna...

8: Du tyckte väl att han funkade i rollen förut? Jag tyckte väl att hans röst kunde i hela fall komma ut från Einstein i hela fall.

Angående det där med Einstein, jag har tyvärr inte allt i huvudet, men det är mycket möjligt att jag svarade på något sådant du skrev, och jag tror absolut att han hade fungerat i rollen.

Fråga: hur kom du på Hans Lindgren som Geppetto, Dawson och Jeb? (i Archimedes fall gissar jag att det är för att Junius Matthews som gjorde rösten också gjorde Kanin och den karaktären dubbades av Hans Lindgren i de äldre dubbningarna?)

Förresten, du nämnde Sven Wollter som McLeach tidigare och då är jag nyfiken: hur kom du på den idén?

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 maj 2023 kl. 21:50:33Angående det där med Einstein, jag har tyvärr inte allt i huvudet, men det är mycket möjligt att jag svarade på något sådant du skrev, och jag tror absolut att han hade fungerat i rollen.

Fråga: hur kom du på Hans Lindgren som Geppetto, Dawson och Jeb? (i Archimedes fall gissar jag att det är för att Junius Matthews som gjorde rösten också gjorde Kanin och den karaktären dubbades av Hans Lindgren i de äldre dubbningarna?)

Förresten, du nämnde Sven Wollter som McLeach tidigare och då är jag nyfiken: hur kom du på den idén?
Då de tre är äldre karaktärer så tyckte jag att han kunde funka i rollen. Och Hans Lindgren kunde ju funka som några utav Guy de la Bergs karaktärer, tyckte jag. Tyckte även att Archimedes lät lite som Hans, även.

Jag hade Sven Wollter som McLeach då jag har hört att han och Mr. Sykes är två av Disneys mindre kända skurkar. Tyckte även att de liknar varandra och tycker även att Clayton och Rourke ha' likheter med dessa, också.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  1 maj 2023 kl. 21:58:11Då de tre är äldre karaktärer så tyckte jag att han kunde funka i rollen. Och Hans Lindgren kunde ju funka som några utav Guy de la Bergs karaktärer, tyckte jag. Tyckte även att Archimedes lät lite som Hans, även.

Jag hade Sven Wollter som McLeach då jag har hört att han och Mr. Sykes är två av Disneys mindre kända skurkar. Tyckte även att de liknar varandra och tycker även att Clayton och Rourke ha' likheter med dessa, också.

Är det för att de inte är med i "Disney's 30 greatest villains" listan?;

https://dvdizzy.com/disneyvillainscountdown/

https://dvdizzy.com/disneyvillainscountdown/index2.html

https://dvdizzy.com/disneyvillainscountdown/index3.html

På vilket sätt tycker du att McLeach och Sykes liknar varandra? (Clayton och Rourke är sådana som anländer till en boplats för en av de goda karaktärerna och senare visar sig vara skurkar)

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 maj 2023 kl. 22:06:56Är det för att de inte är med i "Disney's 30 greatest villains" listan?;

https://dvdizzy.com/disneyvillainscountdown/

https://dvdizzy.com/disneyvillainscountdown/index2.html

https://dvdizzy.com/disneyvillainscountdown/index3.html

På vilket sätt tycker du att McLeach och Sykes liknar varandra? (Clayton och Rourke är sådana som anländer till en boplats för en av de goda karaktärerna och senare visar sig vara skurkar)
Jag tänkte på deras utseenden? Och båda filmerna de kommer ifrån verkar vara underskattade, men jag har hört mest positiva saker om dom. Ser ut som om de vore i hela fall släkt tycker jag.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 11 mars 2023 kl. 22:23:13Eller, okej. Då jag kan komma på några så kan jag väl göra det nu. Kanske inte för många, och det finns säkert mer roller än de som jag kommer på, men i hela fall...

Johan Hedenberg:
Bror Räv från Sången om Södern
Georg Darling från Peter Pan
Buster från Lady och Lufsen II: Ludde på äventyr
Akela från Djungelboken
Prins John från Robin Hood
Domare Doom & Wheezy från Vem satte dit Roger Rabbit
Äppleförsäljaren Farouk från Aladdin
Scar från Lejonkungen
Zurg från Toy Story
Shan Yu från Mulan
Hopper från Ett småkryps liv
Professor Archimedes Q. Porter från Tarzan
Dr. Joshua Strongbear Fiin från Atlantis - En försvunnen värld
Scroop från Skattkammarplaneten
Luigi från Bilar
Auto från WALL-E
Dr. Calico från Bolt
Doktor Facilier från Prinsessan och grodan
Stabbington Bröderna från Trassel
Polischef Bogo från Zootropolis
Jenner från Brisby och Nimhs hemlighet
Tai Lung från Kung Fu Panda
Katten Gustaf
Herr Krabba och Den flygande holländaren från SvampBob Fyrkant
Sideshow Bob från The Simpsons
Waluigi och King Boo från Super Mario spelen
Berättaren från Nightmares
Djävulen

John Harryson:

Grävling från Det susar i säven & Ichabods äventyr
Tantor från Tarzan
Rick Dicker från Superhjältarna
Några av Peter Harrysons roller

Olof Thunberg:
Kaj från Svärdet i stenen
Tjifen från Micke och Molle
Skrattis från Toy Story 3

Stefan Ljungqvist:
Överste Lyle Tiberius Rourke från Atlantis - En försvunnen värld

Lizette Pålsson:
Lady från Lady och Lufsen
Frou-Frou från Aristocats
Jungfru Marian från Robin Hood
Nora från Peter och draken Elliott
Arista från Den lilla sjöjungfrun
En av Bimbittéerna från Skönheten och odjuret
Trixie från Toy Story 3
Babs från Flykten från hönsgården
Prinsessan Peach från Super Mario spelen

Myrra Malmberg:
Kängu från Nalle Puh
Feline från Bambi
Askungen
Lady från Lady och Lufsen
Törnrosa/Prinsessan Aurora
Perdita från Pongo och de 101 dalmatinerna
Belle & En av Bimbittéerna från Skönheten och odjuret
Bo Peep från Toy Story
Gabby Gabby från Toy Story 3
Sylvia Marpole från En extremt långbent film
Plio från Dinosaurier
Colette från Lady och Lufsen II: Ludde på äventyr
Prinsessan Kidagakash "Kida" Nedakh från Atlantis - En försvunnen värld
Helen Truax-Parr/Elastaflickan från Superhjältarna
Silverdagg från Tingeling
Prinsessan Peach från Super Mario spelen

Bert-Åke Varg:
Timothy Mus från Dumbo
Roquefort från Aristocats

Stig Grybe:
Gilbert Huph från Superhjältarna
Rektor Apport från Lilla Kycklingen

Sture Ström:
Professor Derek Knight från Monsters University

Hans Josefsson:
Jenner från Brisby och Nimhs hemlighet

Claes Malmberg:
Broder Tuck från Robin Hood

Jag förmodar att du inspirerades av Steffan Rudvalls förslag om Hans Josefsson som Jenner? (och att han i sin tur inspirerades av Råttigan)

Jag antar att du tog Tjifen då han och Trofast har ungefär samma karaktärsroll då båda ursprungligen var tänkta att dö i en olycka men att skaparna beslutade att istället hålla den vid liv och att de bara blev allvarligt skadade och bröt benet?

Har Har Arista delat originalröst med någon som på svenska gjorts av Lizette Pålsson?

Jag antar att du hade med Askungen, Törnrosa och Belle hos Myrra Malmberg för att jag hade med Snövit i mitt inlägg och hon har dubbat Jasmine och Ariel och alla dessa 6 prinsessor dubbades av Lizette Pålsson i Hos Musse?

Jag antar att du inspirerades av Gstones förslag om Myrra Malmberg som Kängu och i den turen också inspirerades av att ha med Lady (då båda görs av Barbara Luddy) samt att du hade med Lady och Perdita för att jag hade med Duchess i mitt inlägg?

Hur kom du förresten på Myrra Malmberg som Faline, Sylvia, Plio, Colette, Kida och Silverdagg?

Jag antar att du tog med Helen Parr för att Myrra Malmberg dubbat mammor? (som Laura i Den Otroliga Vandringen och Andys Mamma i Toy Story 3)

Gällande Bo Peep, så förutsätter jag att inspirationen kommer från mig?

Angående Bimbittéerna hos Pålsson och Malmberg, så förmodar jag att inspirationen är hämtad från mig?

Jag antar att du hade med Babs hos Lizette Pålsson för att hon har en ljus röst?

Hyr kom du förresten på Marian, Nora och Trixie hos Pålsson?

Fråga: varifrån inspirerades du att ha med Lyle hos Stefan Ljungqvist?

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 24 februari 2023 kl. 21:52:49Okej, då får jag väl ta allt på en gång, då. Jag försökte att komma på så många som möjligt. (Detta är dock bara min åsikt om de skulle funka...)

Gunnar Ernblad:
DeSoto från Oliver & gänget
Mufasa från Lejonkungen
Kago från Tarzan II
Bruton från Dinosaurier
Direktör Henry J. Waternoose III från Monsters, Inc.
Billy Bones från Skattkammarplaneten
Buse med krok från Trassel
Rassel från Insidan ut
Tugg från Den gode dinosaurien
Tamatoa från Vaiana
Stora Ugglan från Brisby och Nimhs hemlighet
Carface från Änglahund
Baron Natt från Rock-A-Doodle
Drake från Pingvinen och lyckostenen
Några utav Jan Åströms roller

Peter Harryson:
Joakim Von Anka
Kommissarie Karlsson
Filurkatten från Alice i Underlandet
Bävern från Lady och Lufsen
Lunk från Lady och Lufsen II: Ludde på äventyr
Buzzie från Djungelboken
Scat-katt från Aristocats
Sorken från Nalle Puh
Lampie från Peter och draken Elliott
Grävling från Micke och Molle: Vänner när det gäller
Doli från Taran och den magiska kitteln
Tantor från Tarzan
Zugor från Tarzan II
Morbror Max från Lejonkungen 3 - Hakuna Matata
Undergrävaren från Superhjältarna
Grem från Bilar 2
Lawrence från Prinsessan och grodan
Några utav John Harrysons roller

Mona Seilitz:
Madame Medusa från Bernard och Bianca
Zira från Lejonkungen II - Simbas skatt

Hans Lindgren:
Joakim Von Anka
Geppetto och Ärlige John från Pinocchio
Kostymkråkan från Dumbo
Dodo från Alice i Underlandet
Joe, Jock, Bull och Taxi från Lady och Lufsen
Archimedes från Svärdet i stenen
Farbror Waldo från Aristocats
Dr. David Q. Dawson från Mästerdetektiven Basil Mus
Geten Jeb från Kogänget
Droopy

Guy De La Berg:
Georges Hautecourt från Aristocats
Pumbaa från Lejonkungen

Charlie Elvegård:
Timothy Mus från Dumbo

Irene Lindh:
Ellen från Mary Poppins
Madame Medusa från Bernard och Bianca
Änkan Tweed från Micke och Molle: Vänner när det gäller
Orddu och Orgoch från Taran och den magiska kitteln
Drottning Musioria från Mästerdetektiven Basil Mus
Tant Garderob från Skönheten och odjuret
Sarabi från Lejonkungen
Gammelmor Pilrot från Pocahontas
Mormor Fa från Mulan
Kala från Tarzan
Yzma från Kejsarens nya stil
Prudence från Askungen II - Drömmen slår in
Tanana från Björnbröder
Edna "E" Mode från Superhjältarna
Mama Odie från Prinsessan och grodan
Rochelle från Flygplan
Mamma Ida från Den goda dinosaurien
Tala Waialiki från Vaiana
Irene Lindh passar väl som äldre damer för övrigt...

Torsten Wahlund:
Kungen av Atlantis från Atlantis - En försvunnen värld
Mr. Arrow från Skattkammarplaneten

Hans Wahlgren:
Sideshow Bob från The Simpsons

Fredde Granberg:
Mack från Bilar
Byggarbetare Tom från Upp

Hur kom du på Zira hos Mona Seilitz?

Hur kom du på Kungen av Atlantis och Mr Arrow hos Torsten Wahlund?

Hur kom du på Droopy hos Hans Lindgren?

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 12 mars 2023 kl. 20:41:54Okej... Det blir lite klurigt nu då de som du tog upp skulle passa som MÅNGA karaktärer, men nu så tror jag att det blir lättare att bara ha med minst en förslag hos varje dubbare, för att det inte ska bli långt (som med Johan Hedenberg) och som sagt... Jag tycker att Tommy Nilsson, Pernilla Wahlgren, Andreas Nilsson, och Steve Kratz skulle funka bra som många karaktärer att listan skulle bli FÖR lång. (Särskilt Andreas Nilsson, då han brukar vara bra på roller så att listan skulle vara oändlig...) Förmodligen hos de andra du också tog upp, men jag tar då en förslag hos alla av dom.

Pontus Gustafsson:
Rädsla från Insidan Ut

Niclas Wahlgren:
Bubsy (Jo, han är hemsk, men jag skulle inte bli förvånad om han fick rollen...)

Tommy Nilsson:
Grounder från Adventures of Sonic the Hedgehog

Pernilla Wahlgren:
Kängu från Nalle Puh

Andreas Nilsson:
Tiger från Nalle Puh
(Andreas vore förresten bra som många av Anders Öjebos karaktärer...)

Steve Kratz:
Katten Gustaf

Nils Eklund:
Merlin från Svärdet i stenen

Anders Nyström:
Professor Archimedes Q. Porter från Tarzan

Jag antar att du hade med Kängu för att jag hade med Lady och "Lilla Syster" i mitt inlägg och alla tre gjordes av Barbara Luddy?

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 23 mars 2023 kl. 21:24:50Björn Granath:
Majestix

Johan Wahlström
Einstein

Annelie Berg Bhagavan:
Kajsa Anka

Maria Rydberg:
Prinsessan Peach

Lena Ericsson:
Mimmi Pigg och Knattarna

Fredrik Dolk:
Knuckles

Pierre Lindstedt:
Shaggy

Lasse Kronér:
Bowser Jr.

Tommy Blom:
Svarte Petter och Kapten Krok

Per Sandborgh:
Långben och Luigi

Just det ja, Per kunde ju också passa som Daggmasken Jim.

Jag har märkt att du satt Prinsessan Peach hos både Lizette Pålsson, Myrra Malmberg och Maria Rydberg, jag förutsätter att det är för att alla tre dubbat prinsessor?

På tal om det, jag minns att du hade idéer om Maria Rydberg som Snövit, Askungen och Törnrosa, efter att ha tagit mig en funderare så tror jag att hon kan funka som dessa, precis som fallet med Ariel, de är visserligen inte dubbade av Jodi Benson (som Ariel), men Maria är å andra sidan bra på att förställa rösten och hon är bra som Jasmine (samt Azenath, som är gjord av Jodi Benson)

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 24 mars 2023 kl. 01:57:44Louise Raeder:
Marina

Mattias Knave:
Tantor

Peter Sjöquist
Musse Pigg

Kalle Moraeus:
Herr Stork

Annica Smedius:
Bowser Jr.

Jan Koldenius:
Bowser

Gunilla Orvelius:
Bonnie Hopps

Figge Norling:
Griffin, Den osynlige mannen

Fredrik Hiller:
Joe Swanson

Jag förmodar att du hade med Tantor hos Mattias Knave för att jag hade med Klasse Häst och Prosit i mitt inlägg?