Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Elementärt (Elemental, 2023)

Startat av gstone, 16 maj 2022 kl. 17:28:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  1 maj 2023 kl. 11:58:00Du vill också att Ylva Hällen  skulle dubba ;)

Stämmer bra, samma med flera andra t.ex. Amelie Nörgaard, Farah Abadi, Sara Edwardsson (medverkade i Minioner men skulle vara fint att se henne även i fler dubbningar), Jonas Leksell (medverkade i den svenska serien Da Möb men skulle vara fint att se honom även i fler dubbningar), Sofia Rågenklint, Anders "Ankan" Johansson (medverkade i Vilse i Oz men skulle vara fint att se honom även i fler dubbningar), m.fl.

Även Nina Hjelmkvist, Yankho, Doreen Månsson och Philoméne Grandin har medverkat i en och annan dubbning och liksom med Angelika Prick så skulle jag gärna se dem även i fler dubbningar.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 maj 2023 kl. 12:23:36Stämmer bra, samma med flera andra t.ex. Amelie Nörgaard, Farah Abadi, Sara Edwardsson (medverkade i Minioner men skulle vara fint att se henne även i fler dubbningar), Jonas Leksell (medverkade i den svenska serien Da Möb men skulle vara fint att se honom även i fler dubbningar), Sofia Rågenklint, Anders "Ankan" Johansson (medverkade i Vilse i Oz men skulle vara fint att se honom även i fler dubbningar), m.fl.

Även Nina Hjelmkvist, Yankho, Doreen Månsson och Philoméne Grandin har medverkat i en och annan dubbning och liksom med Angelika Prick så skulle jag gärna se dem även i fler dubbningar.
Får kolla up vilka några av dom är då jag inte känner till alla.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

gstone

Har ni några förslag på Svenska röster ?

Vass

Låter som Mimmie Sanden som eldtjejen.
Känner igen eldpappans röst men kan inte placera alls :/
Vattenkillen har jag ingen aning om vem det är

gstone

Citat från: Vass skrivet  4 maj 2023 kl. 11:04:45Låter som Mimmie Sanden som eldtjejen.
Känner igen eldpappans röst men kan inte placera alls :/
Vattenkillen har jag ingen aning om vem det är
Vattenkillen kankse är någon som aldrig dubbat förut.

gstone

Nu har jag sett trailern.

Jag känner igen månfa röster.

Men har svårt placera dom :-\

Kan Wade vara Nassim Al Faki eller  Dogge Doggelito ?

Filmen verkar i alla fall väldigt lovande ;D

Ser nog den på svenska.

Vass

Funtar på John Lundvik kanske? Eller Camilo Ge Bresky?

Dubintrested

gstone

Citat från: Vass skrivet 13 maj 2023 kl. 20:42:32Funtar på John Lundvik kanske? Eller Camilo Ge Bresky?
Jag tror nog du kan ha rätt John Lundvik.

gstone

Jag läste om tre karaktärer till i filmen. Wade's farbror Harold, Lake Ripple Wades yngre syster och Eddy Alan's fru och Wades svägerska.

gstone

Jag gillar verkligen hennes degien
Gale | Disney Wiki | Fandom ¨
Synd att
Spoiler
hon är en rasist
[close]
i filmen :(

gstone

gstone

Hoppas den har filmen släppes på Fysisk media .