Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: gstone skrivet  7 maj 2023 kl. 13:22:02Det är vi ju alla osäkera på :-\

Men jag hoppas kunna kolla upp det snart.
Står att den ska finnas på nästan alla dem nordiska språken.  ::)

gstone

Citat från: Elios skrivet  7 maj 2023 kl. 21:05:14Står att den ska finnas på nästan alla dem nordiska språken.  ::)

Det står såå¨andra hemsidor med :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Ladda upp Tom & Jerry Kids om de går,mest för att jag vill se Droopy,eller Droopy & Knäppiga Kurre om de går

Elios

gstone

Citat från: Elios skrivet  8 maj 2023 kl. 02:32:20Hur menar du??
Andra hemsidoer säger också att man kan hyra filmen med svesnkt tal.

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2023 kl. 08:34:03Andra hemsidoer säger också att man kan hyra filmen med svesnkt tal.
Så varför skulle det inte stämma!?  :o ??? ::)

gstone

Citat från: Elios skrivet  8 maj 2023 kl. 12:16:22Så varför skulle det inte stämma!?  :o ??? ::)
Trailern hade bara engelskt tal.

Oansett vilket språk man valde.

MOA

Citat från: MOA skrivet  7 maj 2023 kl. 21:32:32Ladda upp Tom & Jerry Kids om de går,mest för att jag vill se Droopy,eller Droopy & Knäppiga Kurre om de går
Om Droopy laddas upp så dör jag

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2023 kl. 13:29:36Trailern hade bara engelskt tal.

Oansett vilket språk man valde.
Men det är ju bara trailern. Själva filmen ska ju gå att spela upp med det språket man ju valt. 

gstone

Citat från: Elios skrivet  8 maj 2023 kl. 19:22:58Men det är ju bara trailern. Själva filmen ska ju gå att spela upp med det språket man ju valt.

Nu har jag hyrt den för att kolla själv :D

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2023 kl. 19:38:50Nu har jag hyrt den för att kolla själv :D
Då ska vi se här då ja!!! Var det på SF Anytime?  ;D ;D

gstone

gstone

Citat från: Elios skrivet  8 maj 2023 kl. 19:43:47Då ska vi se här då ja!!! Var det på SF Anytime?  ;D ;D
Den var dubbade Christian Hedlund är berättaren ;)

sång är dock kvar på orginalet.

Men att dubba sånger är ju dyrt ;)

Erika

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2023 kl. 20:33:12Den var dubbade Christian Hedlund är berättaren ;)

Så filmen är dubbad? Då ska jag flytta på en viss tråd. :)

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2023 kl. 20:33:12Den var dubbade Christian Hedlund är berättaren ;)

Tycker det är bra ibland att inte dubba sånger. Särskilt i riktiga live action filmer tycker jag inte det gör något.