Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sheriff Callie i Vilda Västern

Startat av gstone, 14 maj 2023 kl. 21:52:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Idag lärde jag mig att huvudrollen i Sheriff Callie i Vilda väster Tv serien på Disney Junior spelas av Mandy Moore som ni säkert känner till som röst till Rapunzel  i Trassel.

Hon är också en väldigt känd sångerska och skådespelerska så det är lite oväntat att hon skulle ha huvudrollen i en serie på Disney Junior.

En gästroll hade ju inte varit så konstigt men just själva huvudrollen är anmärkningsvärt.

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2023 kl. 21:52:50Idag lärde jag mig att huvudrollen i Sheriff Callie i Vilda väster Tv serien på Disney Junior spelas av Mandy Moore som ni säkert känner till som röst till Rapunzel  i Trassel.

Hon är också en väldigt känd sångerska och skådespelerska så det är lite oväntat att hon skulle ha huvudrollen i en serie på Disney Junior.

En gästroll hade ju inte varit så konstigt men just själva huvudrollen är anmärkningsvärt.
Men vem spelar karaktären på svenska?

gstone

Citat från: MOA skrivet 14 maj 2023 kl. 22:16:24Men vem spelar karaktären på svenska?
Det tror jag är Dominique Pålsson Wiklund .
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"