Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Om jag inte kan köpa hem Blu Ray och DVDer längre hur ska jag då få finna lycka i livet?! :'( :'(

Allt känns rätt tomt och meningslöst då  :'( :'(

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Gör det något att jag går på Daglig verksamhet  ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 maj 2023 kl. 23:18:33Om jag inte kan köpa hem Blu Ray och DVDer längre hur ska jag då få finna lycka i livet?! :'( :'(

Allt känns rätt tomt och meningslöst då  :'( :'(
Varför kan du inte beställa hem?

Oskar

Citat från: gstone skrivet 21 maj 2023 kl. 16:53:07Gör det något att jag går på Daglig verksamhet  ?
Jag går också daglig verksamhet. Jag har asperger och diabetes. Jag går bara halvtid p.g.a diabetes. Diabetes är av världens största sjukdom. Jag tror inte Samhall vill har mig eftersom jag har diabetes och blir trött efter halv dag.

Disneyfantasten

gstone

gstone

Är jag för intresserad av dubbning ?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 maj 2023 kl. 15:04:57Vad betyder ordet "förtäckt"?;

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=4211.msg110473#msg110473
I det sammanhanget betyder det alltså att det som egentligen menas är gömnt eller förklätt till något som låter bättre.

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2023 kl. 15:27:05Att någon lagt på någonting över något annat.
Inte i det här sammanhanget.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 maj 2023 kl. 15:29:28I det sammanhanget betyder det alltså att det som egentligen menas är gömnt eller förklätt till något som låter bättre.
Inte i det här sammanhanget.
Nu känner jag mig lite dum :-\ :-\

gstone

Om jag behöver vet@ fler av birolls röstern i live action Lilla Sjöjungfrun vem ska jag konkta då ?

Tror ni Joakim Jennfors vet ?

Då han berätta sånt för fötut tror jag nog han skulle svara även nu.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2023 kl. 15:57:29Om jag behöver vet@ fler av birolls röstern i live action Lilla Sjöjungfrun vem ska jag konkta då ?

Tror ni Joakim Jennfors vet ?

Då han berätta sånt för fötut tror jag nog han skulle svara även nu.
Före premiären tror jag inte att vare sig han eller någon annan får berätta något, då de allra flesta sekretessavtal som de inblandade får skriva under säger att allt är hemligt tills premiärdagen.

Så du får nog ge dig till tåls till helgen, när den har premiär. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 maj 2023 kl. 19:51:16Före premiären tror jag inte att vare sig han eller någon annan får berätta något, då de allra flesta sekretessavtal som de inblandade får skriva under säger att allt är hemligt tills premiärdagen.

Så du får nog ge dig till tåls till helgen, när den har premiär. :)
Du misstår jag har för avsikt att vänta till jag sett filmen.

Det finns ju en chans att det jag vill veta faktiskt står i dom officiella credits :D

Jag medveten om att man inte får berätta före.

Dock glömde jag en gång.

Jag tänker så klart vänta till efter den har haft premiär på bio.

Nät jag sett filmen och om jag inte får veta eller känner igen rösterna på egen hand kommer jag fråga.

Dock skulle det vara trevligt om jag fick hjälp av någon på forumet att identifiera rösterna om det behövs.

gstone

Är det någon mer som ser på Colin LocksBacks Youtube serier ok Disneys skurkarna historia ?

Jag tycker den är väldigt intressant och bra !

Har lärt mig mycket nytt  ;D

Jag kan rekommendera den.

Ända nackat delen (för mig) är att inte verkar var så förjust i några av live action remakerns.

Kankse med undantag för 101 Dalamatiner (1996) kommer inte riktigt ihåg vad han tyckte om den :-\

Men det är hur som helst en väldigt bra video serier med väldigt mycket spännande information.

MOA

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2023 kl. 20:43:09Är det någon mer som ser på Colin LocksBacks Youtube serier ok Disneys skurkarna historia ?

Jag tycker den är väldigt intressant och bra !

Har lärt mig mycket nytt  ;D

Jag kan rekommendera den.

Ända nackat delen (för mig) är att inte verkar var så förjust i några av live action remakerns.

Kankse med undantag för 101 Dalamatiner (1996) kommer inte riktigt ihåg vad han tyckte om den :-\

Men det är hur som helst en väldigt bra video serier med väldigt mycket spännande information.

Jag gör,måste ta lång tid att hämta information men de e bra gjort

Disneyfantasten

Jag läste just att Walt Disney World Fantasilandet visades på bio i Sverige tillsammans med Musse Pigg, Långben och Pluto Jubilerar och då är jag nyfiken: när visades dessa på bio?