Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2023 kl. 20:51:45Jag förstår inte rikigt ???
Jag menade med detta att långfilmer kan visas i någon kanal, jag tänkte att jag kunde då ha chansen om detta hände.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 juni 2023 kl. 00:21:42Jag menade med detta att långfilmer kan visas i någon kanal, jag tänkte att jag kunde då ha chansen om detta hände.
Hur såg du den?

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 juni 2023 kl. 20:08:29För privat för att berätta?
Okej, okej då. Du vinner. Jag fick hjälp utav Zebastian. Tackar till honom. ;D

gstone

Själv tycker jag det fel at pritat( om kan se saken på lagigt sätr)

Men jag inte inte kontrollera vad andra gör.

Skokaka

I reklamen som de har i sin stad så har Mario och Luigi Italienska brytningar, men i resten av filmen så gör dom inte det. Nåja, åtminstone så är dom Italiensk-Amerikaner, så det är inte lika mycket till en besvikelse. Att Piff och Puff har "vanliga" röster, däremot...

Och jag gillar att de åtminstone valde en dubbare för en Engelsk röst som de har dubbat förut. (Lawrence Mackrory och Jack Black som Bowser.)

Jag har fått höra förut att Claes Ljungmark var med i filmen som Cranky Kong, glad att höra att han fortfarande är med i dubbningar. :D Annars så tycker jag att Claes kunde passa som Toadsworth, OM han var med i filmen. På Engelska så skulle John Cleese kunna vara utmärkt som Toadsworth. Annars så kan väl Patrick Stewart spela honom medan Stephan Karlsén dubbar honom, tycker jag, dock. ;)

Skokaka

Citat från: Simon Axelsson skrivet 24 september 2021 kl. 18:31:37Anya Taylor-Joy har ju nästan aldrig dubbats tidigare, så vad gäller henne kan man bara komma med typ vilka förslag som helst. Carla Abrahamsens röst till Darcy i What If...? låter faktiskt någorlunda lik Anyas röst.
Du förutspådde framtiden! :o

Adam Larsson

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 15 juni 2023 kl. 20:10:45Okej, okej då. Du vinner. Jag fick hjälp utav Zebastian. Tackar till honom. ;D
Förresten, bara för att vara mer tydlig: Nej, jag såg inte den privat! Zebastian hjälpte mig att se den. ;)

gstone

Är det Anton Olofson Raeder som spelar Pingvien kungen ?

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone