Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nalle Puh

Startat av Elios, 18 augusti 2009 kl. 20:20:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 19 juni 2023 kl. 20:17:02Jag tycker det i hela fall är trevligt att vi fortfarande får se mer Nalle Puh sammanhang hos Disney. ;)
Får ni se hur de nya programmet blir

gstone

Serien nog få heta Lekträff med Nalle Puh på svenska :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Har ni hört tales omm The World According to Winnie the Pooh ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 29 juni 2023 kl. 22:41:11Har ni hört tales omm The World According to Winnie the Pooh ?
Titeln låter bekant har för mig att den aldrig blev av dock.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2023 kl. 22:44:19Titeln låter bekant har för mig att den aldrig blev av dock.
Prices.
Cartoon Saloon skulle  animeara och jag hört något om att Bobby Moynihan skulle göra rösten till Puh.

MOA

Citat från: gstone skrivet 29 juni 2023 kl. 22:41:11Har ni hört tales omm The World According to Winnie the Pooh ?
Den blev nedlagd för nästan 10 år sen

gstone

Nya Nalle Puh serien verkar komma på Disney Junior i USA 18 September.

https://twitter.com/DisneyTVANews/status/1676723455641657344

MOA

Vad är era åsikter om detta?

MOA

Här kan ni höra hur Thomas Hellberg sjunger

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  7 augusti 2023 kl. 16:48:02Här kan ni höra hur Thomas Hellberg sjunger
Här kommer En underbar sak med tigrar för han är ju ledsen när han sjunger Någon som jag.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 augusti 2023 kl. 17:00:49Här kommer En underbar sak med tigrar för han är ju ledsen när han sjunger Någon som jag.

De va enda ljudfilen jag hade med honom,tänkte int längre när jag brände låtar på skiva

gstone

Disney kankse tänker på samma sätt med nalle puh karaktärerna som med mupparna, att dom är en relik från en annan tid och inte intresserar dagens barn :-\

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2025 kl. 18:30:28Disney kankse tänker på samma sätt med nalle puh karaktärerna som med mupparna, att dom är en relik från en annan tid och inte intresserar dagens barn :-\
Versionerna från Mina vänner Tiger och Puh borde väl gå att göra någonting med Musses Klubbhus lever ju fortfarande vidare med många spinoffserier.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 13 februari 2025 kl. 18:30:28Disney kankse tänker på samma sätt med nalle puh karaktärerna som med mupparna, att dom är en relik från en annan tid och inte intresserar dagens barn :-\
Det är inte det som är problemet, utan dilemmat är väl snarare det att John Lasseter beordrade DisneyToon att sluta producera några former av uppföljare speciellt för DVD, därav att enda sättet för Nalle Puh att få fler filmer var genom huvudstation, och när 2011-års film fick dålig marknadsföring så har det därefter inte gjorts fler filmer och serier med Nalle Puh.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 februari 2025 kl. 18:38:42Det är inte det som är problemet, utan dilemmat är väl snarare det att John Lasseter beordrade DisneyToon att sluta producera några former av uppföljare speciellt för DVD, därav att enda sättet för Nalle Puh att få fler filmer var genom huvudstation, och när 2011-års film fick dålig marknadsföring så har det därefter inte gjorts fler filmer och serier med Nalle Puh.
Hörde du om Prequel Spin Off filmen som DisneyToon tänkte göra om dom sju dvärgarna ?