Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 21 juni 2023 kl. 13:00:04Jag kan göra det själv ;)

Jag har nämligen filmen på dvd själv.

Jag gör det imorgon ;)

Du behöver inte anstränga dig :)
Tack - det vore intressant att jämföra med VHS-utgåvan, för att se om det är samma credits eller olika.

gstone

Jag hittade  en lista över alla Disney karatärer som kommer ha dialog i den nya 100 års jubileums kortfilmen.

Vi ni jag ska posta listan eller vill ni jag ska undvika spolier ?

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 juni 2023 kl. 14:44:28Tack - det vore intressant att jämföra med VHS-utgåvan, för att se om det är samma credits eller olika.
Det blir dock på Torsdag jag kollar.

Idag ska jag se en annan film ;)

gstone

När kan man boka biljetter till Elementärt ?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 21 juni 2023 kl. 23:07:03När kan man boka biljetter till Elementärt ?
Kanske nästa vecka. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Känner någon till tv serien Bottom ?

Jag har ett kul fakta relaterat till aseriern och Disney ;D

gstone

Tror ni Flykten från kycklingfabriken kommer dubbas ?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 22 juni 2023 kl. 19:06:19Tror ni Flykten från kycklingfabriken kommer dubbas ?
Ja, det tror jag. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 22 juni 2023 kl. 19:06:19Tror ni Flykten från kycklingfabriken kommer dubbas ?
Varför skulle den inte göra det? Det är en familjefilm och dessutom är en uppföljare till en film som redan är dubbad.

Disneyfantasten

Jag skulle ärligt talat bli väldigt förvånad om så inte var fallet.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 juni 2023 kl. 19:58:23Varför skulle den inte göra det? Det är en familjefilm och dessutom är en uppföljare till en film som redan är dubbad.
Teaser trailern är inte dubbade.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 juni 2023 kl. 14:44:28Tack - det vore intressant att jämföra med VHS-utgåvan, för att se om det är samma credits eller olika.

Filmen hade värdlens bästa dubbning ::) ::)

gstone

Några röster stod ut satta inget mer :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 juni 2023 kl. 22:10:11Några röster stod ut satta inget mer :D
Kan du ta kort eller skriva av exakt vad som stod utsatt?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 juni 2023 kl. 22:41:32Kan du ta kort eller skriva av exakt vad som stod utsatt?
Såg bara att Mikael Roupé var med.

Gick för fort :(