Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag vill gnälla på att det är jätte varmt där jag bor !

Jag har svättas mycket idag :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag vill gnälla på folk som har lite förstark åskiter om, filmer dom inte gillar.

Äcklad känns som ett lite för starkt utryck att använda mor en harmlös familij film.

Dock kan jag ju förstår om det är film som gör något moraliskt fel.

gstone

Jag vill gnälla på serien Familjen ProudStoltare och starkare :(

Jag har stor problem med den serien :(

Steffan Rudvall

Jag vet att den inte finns utgiven på DVD men 899kr är ett hutlöst pris!

https://www.tradera.com/item/599974514

MOA

gstone

Jag är fortfarande :( >:( bitter över att jag blev permanent bannlyst från Disney forumet >:( >:( >:(

Även om det gått tre år.

Känns väldigt jobbigt.

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 juni 2023 kl. 00:01:45Jag är fortfarande :( >:( bitter över att jag blev permanent bannlyst från Disney forumet >:( >:( >:(

Även om det gått tre år.

Känns väldigt jobbigt.
Varför blev du bannlyst?Skrev du nåt dumt eller?

gstone

Citat från: MOA skrivet 25 juni 2023 kl. 09:52:09Varför blev du bannlyst?Skrev du nåt dumt eller?

Jag skulle gissa att jag skrev en grek som folk uppfattade som racistisk.  

gstone

Jag vill gnälla på Disney !

Jag läste att istället för att göra Brother Bear: The Series och andra serier baserad på sina animerad filmer så skrotade dom dessa serier och valde att fokusera på "Tween Sitcoms som Hannah Montana >:( >:(

Det gör mig förbannad 😡 

Varför var Disney så idiotiska ⁉️😫

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 juni 2023 kl. 12:48:08Jag vill gnälla på Disney !

Jag läste att istället för att göra Brother Bear: The Series och andra serier baserad på sina animerad filmer så skrotade dom dessa serier och valde att fokusera på "Tween Sitcoms som Hannah Montana >:( >:(

Det gör mig förbannad 😡

De lär vi nog aldrig få svar på

Vass

Citat från: MOA skrivet 25 juni 2023 kl. 17:22:26De lär vi nog aldrig få svar på
Tror inte srierna blev dom succér som man hade trott bara "lättare" att hitta på nya koncept :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 juni 2023 kl. 12:48:08Jag vill gnälla på Disney !

Jag läste att istället för att göra Brother Bear: The Series och andra serier baserad på sina animerad filmer så skrotade dom dessa serier och valde att fokusera på "Tween Sitcoms som Hannah Montana >:( >:(

Det gör mig förbannad 😡

Jag tror inte att de var så idiotiska - ur ett affärsmässigt perspektiv var det med största sannolikhet rätt beslut. Oavsett vad man tycker om Hannah Montana kan ju ingen förneka att serien blev en stor succé; medan ingen vet hur en serie baserad på Björnbröder hade tagits emot och hur många som hade velat se den.

Nog för att Hannah Montana i mina ögon delvis har passerat bäst före-datum, och den vore inte mitt förstahandsval om jag ska se om en lite äldre serie idag, men man kan inte förneka den påverkan som serien haft på branschen. Utan Hannah Montana tror jag exempelvis knappast att Miley Cirus hade blivit den världsstjärna hon är idag.

Jag tror faktiskt inte ens att Disney Channel hade överlevt ända tills idag utan den serien (då ingen av de andra live-actionserierna hade blivit av utan den, som ju numera utgör en ganska stor andel av innehållet på kanalen), så det är många filmer och serier som nog kan tacka Hannah Montana för sin existens. :)

Vad man tycker rent kreativt och konstnärligt är som sagt en fråga om tycke och smak, men nu pratar jag alltså ur ett rent affärsmässigt perspektiv; vad man tjänat mest pengar på - vilket förstås är vad alla filmbolag (eller egentligen alla företag) till syvende och sist är ute efter...

Citat från: Vass skrivet 25 juni 2023 kl. 17:57:54Tror inte srierna blev dom succér som man hade trott bara "lättare" att hitta på nya koncept :)
Jag tror ärligt talat inte heller att en serie baserad på Björnbröder hade blivit någon succé. Visst spelade den första filmen in ganska mycket pengar (medan tvåan inte gick lika bra), men den fick inte någon lysande kritik av de flesta kritiker - och jag är också osäker hur mycket mer man hade kunnat hitta på handlingsmässigt efter både den första långfilmen och dess uppföljare...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 juni 2023 kl. 20:14:35Jag tror faktiskt inte ens att Disney Channel hade överlevt ända tills idag utan den serien (då ingen av de andra live-actionserierna hade blivit av utan den, som ju numera utgör en ganska stor andel av innehållet på kanalen), så det är många filmer och serier som nog kan tacka Hannah Montana för sin existens. :)

Spelar det någon roll om Disney channel överlevt när jag ändå inte kan se på den >:(

För är det som om den är borta :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 25 juni 2023 kl. 21:04:21Spelar det någon roll om Disney channel överlevt när jag ändå inte kan se på den >:(

Vad är det som hindrar dig att byta till en operatör som faktiskt erbjuder de kanalerna?

Vass

Citat från: gstone skrivet 25 juni 2023 kl. 21:04:21Spelar det någon roll om Disney channel överlevt när jag ändå inte kan se på den >:(

Åh för oss som har det så så spelar det roll ^^