Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag har börjat The Ghost and Molly McGee :)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Har Hailey fixar det svenskt tal på Disney Plus i USA än ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 17 juni 2023 kl. 19:54:00Har Hailey fixar det svenskt tal på Disney Plus i USA än ?
Nej, varken svenskt/norskt/danskt/finskt tal eller text i dagsläget - bara mandarin, kantonesiska, latinamerikansk spanska, brasiliansk portugisiska och koreanska i dagsläget - så inget europeiskt språk än. :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 juni 2023 kl. 21:18:43Nej, varken svenskt/norskt/danskt/finskt tal eller text i dagsläget - bara mandarin, kantonesiska, latinamerikansk spanska, brasiliansk portugisiska och koreanska i dagsläget - så inget europeiskt språk än. :(
Då får vi hoppas att den dubbas snart !

Den borde väl i alla fall dubbas någon gång kan man förutse.

gstone

När tror ni Alice och bageriet i Underlandet kommer till Disney Plus i sverige ?

gstone

Dom har en svensk dubbade trailer för Önskan nu !

gstone

Ärligt talat har kar svårt att få förstår varför någon inte skulle skaffa Disney  :-\

So vidare man A är pank som Lilla My  :'( Eller B blankett vägar att så på någon underhållning som är menade för barn och eller Familjer. 

Jag skulle rekommendera alla att skaffa Disney Plus.

Men bara så ett komplement till Fysiska media  ;)

Inte sol ersättning :)

Sabelöga

Citat från: gstone skrivet 26 juni 2023 kl. 18:20:44Ärligt talat har kar svårt att få förstår varför någon inte skulle skaffa Disney  :-\

So vidare man A är pank som Lilla My  :'( Eller B blankett vägar att så på någon underhållning som är menade för barn och eller Familjer.

eller om man C) inte är intresserad av deras utbud ;) 
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 26 juni 2023 kl. 18:20:44Ärligt talat har kar svårt att få förstår varför någon inte skulle skaffa Disney  :-\

So vidare man A är pank som Lilla My  :'( Eller B blankett vägar att så på någon underhållning som är menade för barn och eller Familjer.

Det beror förstås på vad man är intresserad av, men jag skulle helt klart ha svårt att klara mig utan Disney+. Nu börjar utbudet vara riktigt bra, efter att det länge var ganska halvdant, och priset är efter omständigheterna bra. Nu börjar utbudet vara ganska brett, så att många nog lär hitta något de uppskattar hos Disney+ - men däremot skötte de verkligen den nyliga borttagningen av 50-talet filmer och serier väldigt illa...

Fast tyvärr skulle jag ha svårt att klara mig utan Netflix också, vilket är olyckligt då de egentligen är alldeles för dyra och jag inte alls uppskattar deras beteende på senare tid...

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 juni 2023 kl. 00:41:47Det beror förstås på vad man är intresserad av, men jag skulle helt klart ha svårt att klara mig utan Disney+. Nu börjar utbudet vara riktigt bra, efter att det länge var ganska halvdant, och priset är efter omständigheterna bra. Nu börjar utbudet vara ganska brett, så att många nog lär hitta något de uppskattar hos Disney+ - men däremot skötte de verkligen den nyliga borttagningen av 50-talet filmer och serier väldigt illa...

Fast tyvärr skulle jag ha svårt att klara mig utan Netflix också, vilket är olyckligt då de egentligen är alldeles för dyra och jag inte alls uppskattar deras beteende på senare tid...
beteende på senare tid...?  :P

Har dom gjort något dåligt ?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 juni 2023 kl. 00:41:47Fast tyvärr skulle jag ha svårt att klara mig utan Netflix också, vilket är olyckligt då de egentligen är alldeles för dyra och jag inte alls uppskattar deras beteende på senare tid...
Rut att pengar inte är ett problem för mig  ;D ;D

gstone

Daniel har du sett trailern för  Önskan dubbade till svenska än ?

gstone

Fortfrande inget Wander i galaxen eller Alice i Underlandsbageriet :(

https://www.moviezine.se/nyheter/disney-plus-nyheter-kommande-filmer-serier-juli-2023

Dock kommer Nya äventry med Nalle Puh komma ! :D

simon.bjornen

Äntligen roliga nyheter.
19 juli släpper Disney+ äntligen
Nya äventyr med Nalle Puh (säsong 1-4)

Trevlig sommar