Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ruby - Havsmonstret (Ruby Gillman, Teenage Kraken, 2023)

Startat av gstone, 22 juli 2022 kl. 18:26:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2023 kl. 12:54:38Idag har filmen premiär !
Men fortfarande har jag inte fått creditlista från UIP... :(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2023 kl. 12:54:38Idag har filmen premiär !
Fast det är ju ändå den 30 juni som filmen har premiär, idag är det den 28 juni alltså 2 dagar kvar.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 juni 2023 kl. 14:53:24Fast det är ju ändå den 30 juni som filmen har premiär, idag är det den 28 juni alltså 2 dagar kvar.
Jo, det är faktiskt idag (28 juni) som filmen har premiär. Men på en del orter väntar de till fredag eller lördag, just för att animerade filmer vanligtvis förpassas till matinétider; och sådana är inte så eftertraktade under vardagar.

Här i Skellefteå är det dock imorgon (torsdag) som filmen har premiär, men jag kommer troligtvis att se den under helgen.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 juni 2023 kl. 14:52:06Men fortfarande har jag inte fått creditlista från UIP... :(
Mycket av infon finns redan på näter :D

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Nu har jag äntligen fått creditlista, så jag skriver av den nu så kommer den upp vid nästa uppdatering av sajten - troligtvis imorgon, men skulle jag hinna kan det bli redan ikväll. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 juni 2023 kl. 20:51:12Nu har jag äntligen fått creditlista, så jag skriver av den nu så kommer den upp vid nästa uppdatering av sajten - troligtvis imorgon, men skulle jag hinna kan det bli redan ikväll. :)
Jag ska se den på söndag.

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 juni 2023 kl. 12:16:46Jag ska se den på söndag.
Jag siktar också in mig på att gå och se filmen på söndag, i och med att det är festival i Skellefteå t.o.m. lördag (Skellefteå Summertime) som eventuellt kan vara intressant att gå på.

Tyvärr visas dock Ruby - Havsmonstret enbart klockan 14:00 i Skellefteå (torsdag - söndag, inga andra dagar), och endast i dubbad form. Jag föredrar egentligen att gå på bio på aftnar, och framförallt är 14:00 i tidigaste laget när man bor en dryg mil från biografen... :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juni 2023 kl. 22:37:49Tyvärr visas dock Ruby - Havsmonstret enbart klockan 14:00 i Skellefteå (torsdag - söndag, inga andra dagar), och endast i dubbad form. Jag föredrar egentligen att gå på bio på aftnar, och framförallt är 14:00 i tidigaste laget när man bor en dryg mil från biografen... :(
Menar du odubbade ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 juni 2023 kl. 22:42:22Menar du odubbade ?
Nej, den visas enbart dubbad. Jag vet inte om den går i originalversion på andra orter...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juni 2023 kl. 22:43:46Nej, den visas enbart dubbad. Jag vet inte om den går i originalversion på andra orter...?
Vill du inte se den dubbad ?

Steffan Rudvall

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juni 2023 kl. 22:43:46Nej, den visas enbart dubbad. Jag vet inte om den går i originalversion på andra orter...?
Inte här i Malmö i alla fall, varken på Filmstadens biografer eller Nordisk Film Bios visas den med engelsk tal.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 juni 2023 kl. 22:47:55Inte här i Malmö i alla fall, varken på Filmstadens biografer eller Nordisk Film Bios visas den med engelsk tal.
Jag har nu kollat och den verkar bara gå dubbade i Stockholm med( där jag bor ;) )

Simon Axelsson

Nej, jag tror bara att den går dubbad. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 juni 2023 kl. 00:13:47Nej, jag tror bara att den går dubbad.
Okej, då är det i alla fall inget unikt för Skellefteå. Men jag gissar att åtminstone en del andra orter lär ha bättre tider än enbart 14:00...