Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Gravity Falls

Startat av TrondM, 8 augusti 2018 kl. 12:47:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TrondM

Disney XD viser Gravity Falls, episode 38 - 41 (Weirdmageddon part 1-4), onsdag 22. august fra kl. 13:00 til 15:00

Det er godt mulig de har vist disse episodene tidligere, men i hele år har de stoppet på episode 37 hver gang de har sendt serien i reprise. Så, hvis det er flere enn meg som mangler avslutningen av serien, så har dere muligheten nå.

TrondM

Den 21. desember viser Disney Channel dobbeltepisoden "Weirdmageddon: part 3". De har vist den i to deler flere ganger nå, men jeg har ikke sett den som dobbeltepisode det siste året, i hvert fall.

I tillegg kommer episoden "A Tale of Two Stans" på Disney XD den 14. og 22. desember. Denne episoden er 7 minutter lenger enn vanlige episoder, så denne har ikke blitt vist på veldig lenge.

Artan1528

Citat från: TrondM skrivet  2 december 2018 kl. 14:43:50
Den 21. desember viser Disney Channel dobbeltepisoden "Weirdmageddon: part 3". De har vist den i to deler flere ganger nå, men jeg har ikke sett den som dobbeltepisode det siste året, i hvert fall.

I tillegg kommer episoden "A Tale of Two Stans" på Disney XD den 14. og 22. desember. Denne episoden er 7 minutter lenger enn vanlige episoder, så denne har ikke blitt vist på veldig lenge.

Tusind tak for at fortælle det. Jeg mangler nemlig kun A Tale of Two Stans og The Golf War :D

gstone

Har Stan och Ford olika röster även på svenska ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  7 juli 2023 kl. 13:19:35Har Stan och Ford olika röster även på svenska ?
Nej, Ole Ornered spelar båda rollerna. 
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 63

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  7 juli 2023 kl. 14:55:38Nej, Ole Ornered spelar båda rollerna.
Det var det jag var rädd för :(

På engelska spelar Alex Herish en och J K Simmons den andra.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Borde inte den här tråden vara istället i "Dubbningar och röster"? Varför är den med i "Off-topic"? ???