Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Dubintrested

Jag vill gratta Peter Wahlgren i efterskott! Han är helt okänd för alla människor men han kan gratta sen då på 60-årsdagen!

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 16:58:38Idag fyller Tom Kenny år :D

Jag gillat hans arebete mycket :D awesome-voice-actors — Tom Kenny
TOM KENNY! :D

Grattis till honom, han var även Kanin. ;D

Skokaka

Citat från: Dubinterested skrivet 13 juli 2023 kl. 21:20:58Jag vill gratta Peter Wahlgren i efterskott! Han är helt okänd för alla människor men han kan gratta sen då på 60-årsdagen!
Då passar jag på och grattar honom i efterskott, jag också.

Skokaka

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 13 juli 2023 kl. 21:25:32TOM KENNY! :D

Grattis till honom, han var även Kanin. ;D
En väldigt bra Kanin tycker jag :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

MOA

Citat från: Dubinterested skrivet 13 juli 2023 kl. 21:20:58Jag vill gratta Peter Wahlgren i efterskott! Han är helt okänd för alla människor men han kan gratta sen då på 60-årsdagen!
Pernillas,Niclas & Linus okända brorsa,han e nog enbart känd för att han e en del av familjen Wahlgren

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 13 juli 2023 kl. 22:06:44Pernillas,Niclas & Linus okända brorsa,han e nog enbart känd för att han e en del av familjen Wahlgren
Om ens det, de flesta känner nog inte till honom överhuvudtaget.

Skokaka

Låt mig få bli den första att önska Disneyfantasten en bra födelsedag idag! ;D

Steffan Rudvall

Lillefot

Ett stort grattis på 27-årsdagen till vår käraste Disneyfantasten. ;D
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

gstone

Grattis på födelsedagen Disneyfantasten !

MOA

Grattis på 27 årsdagen Disneyfantasten! :D

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 26 juli 2023 kl. 02:21:19Låt mig få bli den första att önska Disneyfantasten en bra födelsedag idag! ;D
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 juli 2023 kl. 03:28:37Stort grattis Disneyfantasten!
Citat från: Lillefot skrivet 26 juli 2023 kl. 10:24:38Ett stort grattis på 27-årsdagen till vår käraste Disneyfantasten. ;D
Citat från: gstone skrivet 26 juli 2023 kl. 10:55:57Grattis på födelsedagen Disneyfantasten !
Citat från: MOA skrivet 26 juli 2023 kl. 11:02:25Grattis på 27 årsdagen Disneyfantasten! :D 
Stort tack ska ni ha!  :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 juli 2023 kl. 15:07:35Stort tack ska ni ha!  :D
Fick du några trevliga presnter ? :)

Har du träffat någon från din familij ?