Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Familjen Utter (PB&J Otter)

Startat av gstone, 15 juli 2023 kl. 22:30:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Min mamma påstår att jag och min lilla syster såg jätte mycket på ett program utrar(antropomorfiska sådana) när vi var vädligt små.

Vet någon vad det kan ja varit för program ?

Kom ihåg att jag var barn på 2000-talet ;)

Jag är  född 1997.

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2023 kl. 22:30:27Min mamma påstår att jag och min lilla syster såg jätte mycket på ett program utrar(antropomorfiska sådana) när vi var vädligt små.

Vet någon vad det kan ja varit för program ?

Kom ihåg att jag var barn på 2000-talet ;)

Jag är  född 1997.

Kan det röra sig om Disneyserien Familjen Utter (PB&J Otter) som sändes på SVT 1999.

gstone

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 15 juli 2023 kl. 22:33:54Kan det röra sig om Disneyserien Familjen Utter (PB&J Otter) som sändes på SVT 1999.
Det tror jag

gstone

Undrar vilka som var rösterna Familjen Utter ?

Det lär vi nog aldrig få veta,

gstone

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 15 juli 2023 kl. 22:33:54Kan det röra sig om Disneyserien Familjen Utter (PB&J Otter) som sändes på SVT 1999.
Man kan tycka att Familjen Utter borde finnas på Disney Plus ::)

Det är ganska stor mängde serier som sakans oansett land :(

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2023 kl. 22:57:09Undrar vilka som var rösterna Familjen Utter ?

Jo tvärtom! Det kan vi få reda på, den hade nämligen ganska utförliga credits när sändes i SVT. Jag kan skiva av credits till den vid tillfälle när jag är tillbaka hemma i Stockholm.

gstone

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 15 juli 2023 kl. 23:02:39Jo tvärtom! Det kan vi få reda på, den hade nämligen ganska utförliga credits när sändes i SVT. Jag kan skiva av credits till den vid tillfälle när jag är tillbaka hemma i Stockholm.
Det vore väldigt trevligt.
Jag antog detta efter som serien inte gått på över 20 år och den svenska dubbningen inte finns på streaming ;)

Jag blir väldigt glad att bli mot motbevisad ;D

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2023 kl. 22:57:09Undrar vilka som var rösterna Familjen Utter ?

Bilden är inte den bästa men om du tittar noga så kan du nog läsa creditslistan.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juli 2023 kl. 23:18:46Bilden är inte den bästa men om du tittar noga så kan du nog läsa creditslistan.

Tackar.

Jag har ju best syn i min familij ;)

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juli 2023 kl. 23:18:46Bilden är inte den bästa men om du tittar noga så kan du nog läsa creditslistan.

Jag såg rösterna bra.

Alla utom Linda ;D

Ingen anning vem det var ;)

gstone

Nu blir jag väldigt förvånade !

Hade ingen aning om att Daniel Sjöberg dubbade så här rtidigt !! :o :o

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2023 kl. 23:27:50Jag såg rösterna bra.

Alla utom Linda ;D

Ingen anning vem det var ;)
Linda Ulvaeus spelar Linda i alla fall är det det jag tror det står.

gstone

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juli 2023 kl. 23:35:59Linda Ulvaeus spelar Linda i alla fall är det det jag tror det står.

Så varje avsinttet hade till och med enskilda credits ?! :o

WOW iimponerande :D

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juli 2023 kl. 23:35:59Linda Ulvaeus spelar Linda i alla fall är det det jag tror det står.

Ja nu ser jag det :D

Tids sifforna var bara i vägen i första videon ;)