Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 juni 2023 kl. 07:46:15Jag minns inte någon elefant som Johan dubbade, kanske en heffaklump dock, isåfall är det Heff.

Angående den svarta fågeln, jag ska villigt erkänna att jag kollade igenom mitt eget kollage när jag gjorde det.

Kanske den svarta fågeln är Daffy?
Rätt på bägge! ;D

Ironiskt att både Tantor och Heff är röda, också... :o

I hela fall, jag undrar dock hur länge jag kan låta er gissa och vilken dag tiden rinner ut...

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 13 juni 2023 kl. 13:53:28Rätt på bägge! ;D

Ironiskt att både Tantor och Heff är röda, också... :o

I hela fall, jag undrar dock hur länge jag kan låta er gissa och vilken dag tiden rinner ut...
Jag antar att trådens skapare kanske vet när tiden rinner ut på ett quiz.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2023 kl. 14:00:39Jag antar att trådens skapare kanske vet när tiden rinner ut på ett quiz.
Det är jag, Jag tänker att 24 timmar är en bra gränstid.

Skokaka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 13 juni 2023 kl. 14:04:08Det är jag, Jag tänker att 24 timmar är en bra gränstid.
Idag? Okej, förmodligen när det är sent.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet 13 juni 2023 kl. 20:06:08Idag? Okej, förmodligen när det är sent.
Jag tänker att man ska ha en hel dag på sig alltså om du lägger ut ett quiz idag klockan 21.00 så är tiden slut dagen efter vid samma tid.

Skokaka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 13 juni 2023 kl. 20:35:46Jag tänker att man ska ha en hel dag på sig alltså om du lägger ut ett quiz idag klockan 21.00 så är tiden slut dagen efter vid samma tid.
Åh, nu är det bara en timme kvar, då...

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 12 juni 2023 kl. 21:54:19"Tusan och dubbel tusan!"

"Jag hatar den där igelkotten!"

Italienarens brorsa

En liten ond varelse innan Mattias

En svart fågel

En antagonistisk cowboy

En tjock råtta med en viss besatthet

En rymdman som har ett alternativt namn och röst

En korkad elefant

En kapten som älskar att supa sig full

En ondskefull hund

En galen fågel

En pirat fast i en annan studio

En råttpappa

Hövdingen som brukade ha något emot flygande varelser

En björn, men bara i spel

Vem är det jag söker?
Alright, tiden är tyvärr ute. Men ni gissade rätt, det är såklart Johan Hedenberg! Han, precis som Gunnar, lyckas med att låta läskig och ondskefull som skurkar, och spelar rätt många badass skurkar. Men även snällare karaktärer, också...

Här är svaren, i ordning: Dick Dastardly, Dr. Robotnik, Luigi, Plankton, Daffy Anka, Råbarkar-Sam, Oskar, George Jetson, Heff Heffaklump, Kapten Haddock, Roscoe, Rico, Kapten Krok (Shrek varianten), Django, Tryggvåld, och Baloo.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 13 juni 2023 kl. 22:00:41Alright, tiden är tyvärr ute. Men ni gissade rätt, det är såklart Johan Hedenberg! Han, precis som Gunnar, lyckas med att låta läskig och ondskefull som skurkar, och spelar rätt många badass skurkar. Men även snällare karaktärer, också...

Här är svaren, i ordning: Dick Dastardly, Dr. Robotnik, Luigi, Plankton, Daffy Anka, Råbarkar-Sam, Oskar, George Jetson, Heff Heffaklump, Kapten Haddock, Roscoe, Rico, Kapten Krok (Shrek varianten), Django, Tryggvåld, och Baloo.

Är det hos MediaDubb/Mediadubb International/Eurotroll där Sam spelas av Johan?

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 juni 2023 kl. 22:05:14Är det hos MediaDubb/Mediadubb International/Eurotroll där Sam spelas av Johan?
Förmodligen, TonyTonka hade ju ett röstprov på Johan som Sam, i hela fall. Antar också att det måste vara MediaDubb.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 juni 2023 kl. 22:00:41Alright, tiden är tyvärr ute. Men ni gissade rätt, det är såklart Johan Hedenberg! Han, precis som Gunnar, lyckas med att låta läskig och ondskefull som skurkar, och spelar rätt många badass skurkar. Men även snällare karaktärer, också...

Jag kunde int ens gissa hälften men Johan Hedenberg e otrolig,särskilt som Dr Robotnik & Ganon

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 juni 2023 kl. 23:37:32Jag kunde int ens gissa hälften men Johan Hedenberg e otrolig,särskilt som Dr Robotnik & Ganon
Ja, eller hur? Jag kunde ju också ha haft med Ganon som en ledtråd, men jag förmodligen glömde att han dubbade Ganon, så...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 juni 2023 kl. 00:09:57Ja, eller hur? Jag kunde ju också ha haft med Ganon som en ledtråd, men jag förmodligen glömde att han dubbade Ganon, så...
De gjorde han också innan Mattias Knave

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 14 juni 2023 kl. 11:00:50De gjorde han också innan Mattias Knave
Vilken coinsidens, lol.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 juni 2023 kl. 20:30:07Vilken coinsidens, lol.
Tänkte på de när jag gjorde listan med Ganons röster