Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Monsieur Hulot och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 juli 2023 kl. 17:51:04Johan Hedenberg?
Definitivt men int direkt,han e bästa rösten till Ganon som 2 andra också har spelat

Skokaka

När får man börja dricka alkohol?

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2023 kl. 19:43:10När får man börja dricka alkohol?
Varför undrar du? Alltså var skulle du i så fall dricka för det spelar ju roll för att du ska få rätt svar.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juli 2023 kl. 19:51:25Varför undrar du? Alltså var skulle du i så fall dricka för det spelar ju roll för att du ska få rätt svar.
Tja, förmodligen öl eller något liknande?

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2023 kl. 19:53:52Tja, förmodligen öl eller något liknande?
När du fyllt 18 år får du bli serverad alkoholhaltiga drycker på restaurang och barer men det är först när du fyller 20 år som du får köpa alkohol på Systembolaget.

Jag själv har dock varit nykterist i många år och uppmuntrar inte alls till att man börjar dricka alkohol.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juli 2023 kl. 19:55:58När du fyllt 18 år får du bli serverad alkoholhaltiga drycker på restaurang och barer men det är först när du fyller 20 år som du får köpa alkohol på Systembolaget.

Jag själv har dock varit nykterist i många år och uppmuntrar inte alls till att man börjar dricka alkohol.
En del kan behöva om de är lite nere förmodligen.

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2023 kl. 19:57:29En del kan behöva om de är lite nere förmodligen.
En del kan behöva? Så du tycker det är okej att dricka för att få bort sina problem? Nej, det leder ju bara till alkoholism.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 juli 2023 kl. 19:58:41En del kan behöva? Så du tycker det är okej att dricka för att få bort sina problem? Nej, det leder ju bara till alkoholism.
Nåja, jag var mest nyfiken.

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2023 kl. 20:05:15Nåja, jag var mest nyfiken.
Jag förstod det, Därför tog jag bort delar av inlägget som var mycket längre från början men jag gjorde det tydligen för snabbt för vissa delar blev kvar så jag fick redigera inlägget ännu en gång.

gstone

Vilka är rösterna i Adventure Time: Distant Lands på svenska ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Vill någon höra vilka rösterna till Proud Family karaktären var i Lilo och Sitch crossoverem ?

Om ni säkert kan förstå är det helt andra röster än i den riktiga dubbningen av serien som gjord nästan 20 år senare  ;D

BPS

Citat från: gstone skrivet 20 juli 2023 kl. 23:09:16Vill någon höra vilka rösterna till Proud Family karaktären var i Lilo och Sitch crossoverem ?

Om ni säkert kan förstå är det helt andra röster än i den riktiga dubbningen av serien som gjord nästan 20 år senare  ;D
Det skulle vara intressant.

Disneyfantasten

Någon som har bilder på Anita ur Familjen Valentin samt Fru Keller och Fru Becker ur Heidi?

gstone

Kan man ta bilder från instagram och lägga uo  på Twiiter ?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 21 juli 2023 kl. 20:15:30Kan man ta bilder från instagram och lägga uo  på Twiiter ?
Ja, det ska inte vara några problem. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats