Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Trolls 3

Startat av gstone, 31 mars 2023 kl. 23:07:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2023 kl. 20:00:20Då kankse den visas framför någon annan familj film du ser  ;)

Hoppad du får se den.
Vi får se - under förutsättning att de inte hinner sluta gå har jag tänkt att gå och se både Mutant Enemy och Dom små hjältarna innan min semester tar slut, men den förstnämnda har högre prio för min del.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 augusti 2023 kl. 19:52:52Men vi får se, jag har tänkt att gå och se filmen inom kort; så får vi se om jag får se samma trailer eller inte.
Dock måste jag varnar dig för att det är väldigt många engelska låneord i filmen  ;)

Jag vet att du ogillar det.

Sjäv har jag inga problem med det.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 augusti 2023 kl. 20:03:52Vi får se - under förutsättning att de inte hinner sluta gå har jag tänkt att gå och se både Mutant Enemy och Dom små hjältarna innan min semester tar slut, men den förstnämnda har högre prio för min del.
Dom små hjältarna var bara okej  :-\

Mutant Mayhem var mycket bättre och faktiskt sen av mina favorit filmer i detta här året  :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 augusti 2023 kl. 20:03:52Vi får se - under förutsättning att de inte hinner sluta gå har jag tänkt att gå och se både Mutant Enemy och Dom små hjältarna innan min semester tar slut, men den förstnämnda har högre prio för min del.
Dom små hjältarna är inget man måste se.

Vet inte äns om jag köper den på fysiska media.

Men förmodligen göra jag det när priset gått ner ;)

Mathilda Gustafsson

Vad är Mutant Enemy? Heter den inte Mutant Mayhem?

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  2 augusti 2023 kl. 20:08:07Vad är Mutant Enemy? Heter den inte Mutant Mayhem?
Ja, det är bara jag som alltid glömmer bort vad filmen heter...  :-[

gstone

Skurkarna set ut som Betty Spaghetti  dockor tycker jag. ;)

gstone

Undrar om Kvist får ännu en ny röst på svenska ? ???

Han har ju redan haft fyra olika hit tillls ;D

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  3 september 2023 kl. 18:30:56Undrar om Kvist får ännu en ny röst på svenska ? ???

Han har ju redan haft fyra olika hit tillls ;D
Minns du om det lät som det i trailern? Den har ju inte släppts online ännu så i varje fall jag kan inte avgöra själv. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Jag gillar redan Viva mycket ;D

Simon Axelsson

Andra trailern har släppts nu, och den är svenskdubbad. 
https://youtu.be/oC3EiCHWlKM?feature=shared

Jag är lite smått skeptisk vad gäller rösterna, särskilt röstbytena. Kvist låter som att han spelas av Anton Olofson Raeder denna gång och Poppy tycks också ha fått en ny röst, men jag kan inte sätta fingret på vem det är. Undrar om det är exakt samma röster som det kommer vara i filmen, men baserat på att det är nästan precis en månad till release lutar jag mot "ja". 

Mini Diamond har dock inte fått en ny röst, och John Dory låter som Jakob Stadell. Nån som kan identifiera övriga röster?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2023 kl. 18:38:08Om man ser Mutant Mayhem på bio för man se en helt ny trailler den här filmen.

Trailern också dubbade !

Jag blev jätte glad när jag dåg trailern den verkar jättebra.

Men detta är trailer som bara visas på bio !

I alla fall än så länge.

Så om ni vill se den måste ni se Mutant Mayhem på bio ;D
Kommer du ihåg om Mimmi Sandén gjorde Poppys röst i den trailern?

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 september 2023 kl. 12:46:07Kommer du ihåg om Mimmi Sandén gjorde Poppys röst i den trailern?
Det är visserligen inte mig du frågar men jag tycker det låter som Mimmi Sandén i trailern.

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 september 2023 kl. 12:54:13Det är visserligen inte mig du frågar men jag tycker det låter som Mimmi Sandén i trailern.
I den som jag länkat till eller en annan som bara visats på bio? Jag tror nämligen inte att det är Mimmi som är Poppy i trailern jag länkat, såvida inte hennes röst förändrats markant sen sist jag hörde henne i en dubbning. 

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 september 2023 kl. 12:46:07Kommer du ihåg om Mimmi Sandén gjorde Poppys röst i den trailern?

Det är samma trailer :D