Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2023 kl. 18:15:29Såg ni  min nya profile bild ?

Ja, för att du ser framemot filmen, det gör jag med. (lite besviken att det inte var fler prinsessor med, men jag har ändå stora förväntningar för filmen)

Jo förresten, jag måste erkänna en sak: jag trodde först att du hade döpt ditt konto efter just Gaston när du först kom in på forumet.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 augusti 2023 kl. 18:32:20Jo förresten, jag måste erkänna en sak: jag trodde först att du hade döpt ditt konto efter just Gaston när du först kom in på forumet.
He He
Det är ett väldigt lätt misstag att göra :)

Stone
är för att jag har ordet sten i mitt efternam.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  9 augusti 2023 kl. 18:34:29He He
Det är ett väldigt lätt misstag att göra :)

Stone
är för att jag har ordet sten i mitt efternam.
Jag antar att g kommer från ditt förnamn?

gstone

gstone

Det här har inte riktigt med själva bilden att göra men jag ändrat citat från Barbie filmen till ett av min personliga favorit citat från en av mina favorit media :D

Media i detta fall byter en en book , film , pjäs etc.

Alltså alla slags kanaler för förmedling av information och underhållning  ;)

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 augusti 2023 kl. 18:32:20Ja, för att du ser framemot filmen, det gör jag med. (lite besviken att det inte var fler prinsessor med, men jag har ändå stora förväntningar för filmen)

Jo förresten, jag måste erkänna en sak: jag trodde först att du hade döpt ditt konto efter just Gaston när du först kom in på forumet.
Trodde ärligt talat det också. :o

moviefan

gstone

Nu profile bild för att nästa sora animerad film som släppes i sverige är Trolls 3

MOA

Nu har jag bytt till Katten Eek för att de e en karaktär som Hasse spelar

Skokaka

MOA

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  2 september 2023 kl. 02:41:52Bästa karaktären i franchisen, enligt mig. ;)
Älskar hans entré i hans debut Nalle Puh och Den Stormiga Dagen, den bästa scenen i hela filmen (både kortfilmen och sammansatta filmen överlag) mitt tycke.

Karaktären är så härlig överlag, och definitivt den roligaste karaktären i hela franschisen, han har så många roliga och härliga ögonblick.

gstone