Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 augusti 2023 kl. 02:28:31Självklart, jag har skrivit av alla utsatta dubbcredits till Mech Cadets nu; så det kommer ut vid nästa uppdatering. :)

Nu håller jag också på att skriva av dubbcreditsen till säsong 2 av Heartstopper, som precis har släppts på Netflix. Det verkar vara samma skådespelare som i säsong 1, men glädjande nog är det fler namngivna rollfigurer nu och färre som anges som "Övriga röster". :)
Du kankse kn skriva av credits till Alice och bageriet i Underlandet.

Avsintt 15 och framot har svenska credits.

Utom avsintt 19 tror :(

Lite skumt att just inte A19 har det ???

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Snälla lägga ut credits till Spöket och Molly McGee  snart i framtiden.

Jag gillar den serien :D

gstone

Idag kom andra säsongen av Pappa jagar utomjordinga ut.

Kan du uppdatera rollistan med credits för andra säsongen vid nästa uppdatring Daniel ?

gstone

Har ni credits till snurre sprätt och hjulben filmen på hemsidan ?

Alltsåden dubbning som användes över allt nu för tiden ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 17 augusti 2023 kl. 13:32:48Idag kom andra säsongen av Pappa jagar utomjordinga ut.

Kan du uppdatera rollistan med credits för andra säsongen vid nästa uppdatring Daniel ?
Det ordnar jag självklart så fort jag hinner, men beroende på hur lika/olika creditsen är kan jag inte lova att det hinns med just till nästa uppdatering. :)
(Serier där alla avsnitt i en säsong har exakt samma credits går förstås snabbast, och serier där t.o.m. rollistan och inte bara "Övriga röster" skiljs åt mellan varje enskilt avsnitt tar längst tid)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 augusti 2023 kl. 01:55:20Serier där alla avsnitt i en säsong har exakt samma credits går förstås snabbast, och serier där t.o.m. rollistan och inte bara "Övriga röster" skiljs åt mellan varje enskilt avsnitt tar längst tid)
Det kan jag förstå ;D

gstone

Jag skulle vilja att du skrev upp och la ut credits till den animerad filmen Apkungen som kom på Nerflix idag  :D

gstone

Snälla Daniel kan du skriva upp och lägga ur credits till Lego Disney Prinsessor Det Gåtfulla Slottet som kom på Disney Plus idag ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 18 augusti 2023 kl. 10:42:07Snälla Daniel kan du skriva upp och lägga ur credits till Lego Disney Prinsessor Det Gåtfulla Slottet som kom på Disney Plus idag ?
Jag har skrivit av de dubbcreditsen nu. :)

Disneyfantasten

Erika

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 augusti 2023 kl. 01:55:20Det ordnar jag självklart så fort jag hinner, men beroende på hur lika/olika creditsen är kan jag inte lova att det hinns med just till nästa uppdatering. :)
(Serier där alla avsnitt i en säsong har exakt samma credits går förstås snabbast, och serier där t.o.m. rollistan och inte bara "Övriga röster" skiljs åt mellan varje enskilt avsnitt tar längst tid)
Jag vet inte om jag behöver credits till serien längre   ;D  ;D

Jag kollade vilka dom svenska rösterna var själv.

gstone

Om DVDn inte har utsatta credits så skulle jag uppskatta om någon få fram credits till Yellowbird(2014) !

gstone

gstone

Glöm inte credits til Netflix filmen Apkungen ;D