Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Röstidentifiering

Startat av Anders, 19 oktober 2010 kl. 21:17:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag skulle gärna vilja veta rösterna till två av karatärerna i Teen Titans Go! Filmen.

Kan någon hjälpa mig ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Kan någon hjälpa mig att ta reda på vilka rösterna är den här filmen ?
Casper - Det Magiska Äventyret

Jag känner igen Gunnar Ernblad som Kibosh.

Vem vilka är resten ?

srednA

Citat från: gstone skrivet 25 september 2023 kl. 23:23:56Kan någon hjälpa mig att ta reda på vilka rösterna är den här filmen ?
Casper - Det Magiska Äventyret

Jag känner igen Gunnar Ernblad som Kibosh.

Vem vilka är resten ?
Jag skummade bara igenom litet snabbt. Jag lyckades höra:
Chris - Leo Hallerstam
Tim - Staffan Hallerstam
Leif/Borgmästaren - Sture Ström

Litet roligt att Staffan spelar Leos pappa, med tanke på att han är hans pappa irl också! Det är nog första gången jag hör Gunnar Ernblad dubba live action också.

gstone

Jag skulle behöva hjälp att identifiera några röster i Manolos magiska resa.

Har någon mer Disney Plus ?

MOA

Citat från: gstone skrivet  5 oktober 2023 kl. 18:19:53Jag skulle behöva hjälp att identifiera några röster i Manolos magiska resa.

Såg den filmen på en spanska lektion för 6 år sen,har glömt de mesta.Har ingen aning om vilka som medverkar

gstone

Citat från: MOA skrivet  5 oktober 2023 kl. 18:21:49Såg den filmen på en spanska lektion för 6 år sen,har glömt de mesta.Har ingen aning om vilka som medverkar
Jag tycker jätte mycet om den :D

gstone

Citat från: gstone skrivet  5 oktober 2023 kl. 18:19:53Jag skulle behöva hjälp att identifiera några röster i Manolos magiska resa.

Jag kan ta fram bilder på karatärerna jag undrar över :D ;)

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet  5 oktober 2023 kl. 18:29:02Jag kan ta fram bilder på karatärerna jag undrar över :D ;)
Då är det väl bättre om du tar fram ljudklipp på karaktärerna du undrar över, samt en skärmdump på listan på övriga röster så att vi har något att utgå ifrån.

Tillägg: Ok, jag ska hjälpa dig med skärmdumpen. Men ljudklippen får du själv fixa!
Manolos magiska resa svenska röster.jpg

gstone

Citat från: Anders M Olsson skrivet  5 oktober 2023 kl. 19:22:26Då är det väl bättre om du tar fram ljudklipp på karaktärerna du undrar över, samt en skärmdump på listan på övriga röster så att vi har något att utgå ifrån.

Tillägg: Ok, jag ska hjälpa dig med skärmdumpen. Men ljudklippen får du själv fixa!
Jag har ingen ide hur man gör sånt !!!!!!!!!!!!! >:(

gstone

Citat från: Anders M Olsson skrivet  5 oktober 2023 kl. 19:22:26Då är det väl bättre om du tar fram ljudklipp på karaktärerna du undrar över, samt en skärmdump på listan på övriga röster så att vi har något att utgå ifrån.

Ju tack jag fotade rösterna idag fakiskt. ::)

gstone

MOA

Johan Hedenberg kände jag igen

gstone

Citat från: MOA skrivet  5 oktober 2023 kl. 21:31:31Johan Hedenberg kände jag igen
Han spelar en stor roll och står ävn med bland överiga röstter :D

gstone