Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Tiana (TV-serie)

Startat av Disneyfantasten, 7 april 2022 kl. 18:36:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Denna serie har premiär nästa år.

Jag gillar första filmen väldigt mycket så jag ser verkligen framemot den!  :D

Undrar om den kommer vara animerad i 2D eller 3D...

Jag hoppas verkligen att Tiana spenderar mer tid som människa den här gången.

MOA

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Vi kan nog räkna med att Pablo Cepeda, Jan Åström och Anna Engh återkommer i sina roller.

Troligen också Allan Svensson, Sarah Dawn Finer och Gladys Del Pilar Bergh.

Jag är mer osäker på om Pauline Kamusewu återvänder i och med att hon är så upptagen på annat håll och aldrig varit med i några andra dubbningar än Prinsessan och Grodan utöver Röjar-Ralf Kraschar Internet, det sistnämnda fallet var dock en biofilm med större budget.

gstone

gstone

gstone

gstone

Vi för verkligen hoppas att Pauline kommer tillbaka som Tiana. 

Annars hoppas att hittar en(mer) passande ersättare  ;) :)

Sen jag lite osäker om den här serien ens blir av :( 

gstone

Disneyfantasten med andra måste vara glad att Tiana fått en ny ersättare röst isället för Elin Bemark ;D ;D ;D

gstone

Det kan nog mycket väl bli Yamineth Dyall som spelar Tiana i serien.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2023 kl. 22:43:30Disneyfantasten med andra måste vara glad att Tiana fått en ny ersättare röst isället för Elin Bemark ;D ;D ;D
Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2023 kl. 22:46:22Det kan nog mycket väl bli Yamineth Dyall som spelar Tiana i serien.
Ja, precis, jag har inte hört hennes prestation i Lego Princess Quest utan bara i Det Var En Gång En Filmstudio, men rösten kan knappast låta olik därifrån, och hennes faster Sharon har ju dubbat mycket, så jag tycker att hon är en värdig ersättare.

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 mars 2025 kl. 21:13:47Serien kommer inte bli av😖😫😭😭😭😭

https://www.hollywoodreporter.com/business/business-news/tiana-disney-series-shelved-1236153297/
Sägs vara anledningen till Halle Bailey fick rollen som Ariel. Live Action Tiana blev nedlagd av okända anledningar