Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hans Mosesson (1944 - 2023)

Startat av Steffan Rudvall, 27 oktober 2023 kl. 15:39:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Det var en riktig hjärtekrossare att få reda på. Nu associerade jag Hans mest med ICA-reklamen och hans roll som Stig, detta då han gav så mycket för den medans han medverkade. Nu ska vi dock inte glömma bort de andra rollerna som han har haft.

Jag gick och hoppades att han skulle få leva åtminstone fram tills han blev 80, och att han gick bort precis på gränsen får mig verkligen bara att vilja skrika ut i sorg.

Tills han nära och kära skickar jag varma känslor, och vi får hoppas att han får en fin begravning.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

TonyTonka

Vila i frid, Hasse, du är för alltid min favorit Ica-Stig.  :'(

Och väldigt synd att han aldrig dubbade.  :(
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Skokaka

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 27 oktober 2023 kl. 16:26:22Det var en riktig hjärtekrossare att få reda på. Nu associerade jag Hans mest med ICA-reklamen och hans roll som Stig, detta då han gav så mycket för den medans han medverkade. Nu ska vi dock inte glömma bort de andra rollerna som han har haft.

Jag gick och hoppades att han skulle få leva åtminstone fram tills han blev 80, och att han gick bort precis på gränsen får mig verkligen bara att vilja skrika ut i sorg.

Tills han nära och kära skickar jag varma känslor, och vi får hoppas att han får en fin begravning.
R.I.P 
Men tur att Loa Falkman fortfarande lever