Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Don shu dvärgarna kommer vara i live action Snövit trots allt 😃🥳👏❗️

Disney släppte första bilden idag.

Dvärgarna var i bilden ☺️😉👍
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Idag så vi Elementärt på min dagliga verksamheten  😃👍

MOA

Nu har jag klarat av Super Mario Bros Wonder

gstone

Det ät väldigt trevligt att legenden John Cleese talar ut och försvara komedi.

Bra av honom att ta ställning och stå upp for var som ät roligt 😁✊🙏

https://www.moviezine.se/nyheter/john-cleese-cancelkulturen-forsokte-stoppa-monty-python

Det är beundransvärt,

I dagens överkänsliga samhälle behövs det 😁👏

gstone

Steffan Rudvall

KM Studio har expanderat med en ny studio eller förresten jag menar Plint...

Zebastian

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet  3 november 2023 kl. 15:20:08Vad e det?
Menar du Plint? Plint köpte förra året upp alla aktier i KM Studio och därför heter KM Studio numera Plint.

Steffan Rudvall

Den här meningen är konstig att skriva 2023, Men har ni hört Beatles nya låt?

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 november 2023 kl. 23:40:55Den här meningen är konstig att skriva 2023, Men har ni hört Beatles nya låt?

Det är ju säkert en sån där ai-modell och inte de på riktigt

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  3 november 2023 kl. 23:47:41Det är ju säkert en sån där ai-modell och inte de på riktigt
Nej, det är faktiskt riktiga inspelningar men från olika tidsperioder. Låten är baserad på en demo av John Lennon man har använt datalärning för att bara få hans sång och nu har man satt ihop det med det andra medlemmarnas instrument och sång.

Den här videon förklarar nog bättre än vad jag kan.

MOA

Nu har vi tagit tillbaks Viking & alla program som fanns där,Monster e nåt av de sämsta vi haft & de kommer vi aldrig & skaffa igen!Nu kan jag Nostalgitrippa till Dastardly & Muttley,Droopy,Flinta & Looney Tunes 1942 när jag vill,helt underbart!

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  4 november 2023 kl. 11:48:46Nu har vi tagit tillbaks Viking & alla program som fanns där,Monster e nåt av de sämsta vi haft & de kommer vi aldrig & skaffa igen!Nu kan jag Nostalgitrippa till Dastardly & Muttley,Droopy,Flinta & Looney Tunes 1942 när jag vill,helt underbart!
Är inte båda dessa olagliga?

MOA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  4 november 2023 kl. 12:17:46Nä vi betalar för 3 månader så de gills
Ni betalar men betalar dem för allt innehåll som de erbjuder antagligen inte då så är det inte lagligt...