Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Paw Patrol: Storfilmen

Startat av gstone, 29 oktober 2023 kl. 17:14:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Filmen had en förefilm som även den var dubbade :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 oktober 2023 kl. 17:14:27Filmen had en förefilm som även den var dubbade :D
Vilken förfilm då?

Själv kommer jag inte se Paw Patrol: Storfilmen på bio, då den verkar för barnslig för att motivera biljettpriset, men när den kommer ut på streaming eller Blu-Ray är det möjligt att jag ger den en chans; så jag hoppas att förfilmen finns med då...

gstone

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 oktober 2023 kl. 21:55:00Vilken förfilm då?

Själv kommer jag inte se Paw Patrol: Storfilmen på bio, då den verkar för barnslig för att motivera biljettpriset, men när den kommer ut på streaming eller Blu-Ray är det möjligt att jag ger den en chans; så jag hoppas att förfilmen finns med då...
Förefilmen hade också utsatta dubb credits :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 oktober 2023 kl. 22:06:57Förefilmen hade också utsatta dubb credits :D
Du råkade inte fotografera av dem?

Vad hette kortfilmen? Vet jag det kanske jag kan fråga distributören om credits till den, annars.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 oktober 2023 kl. 23:30:07Du råkade inte fotografera av dem?

Vad hette kortfilmen? Vet jag det kanske jag kan fråga distributören om credits till den, annars.
Jag fotoade dom :)

Men bilden blev ganska suddiiga :(

Är det någon ide att lägga up dom ?

Jag är ledsen över det :'(

Det gick rätt fort och han inte fokucera mobilen och satt även längst fram ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 oktober 2023 kl. 23:33:00Jag fotoade dom :)

Men bilden blev ganska suddiiga :(

Är det någon ide att lägga up dom ?

Jag är ledsen över det :'(

Det gick rätt fort och han inte fokucera mobilen och satt även längst fram ;)
Lägg gärna upp dem ändå, så får vi se om vi lyckas att tyda något. :)

Vet du vad kortfilmen hette?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 oktober 2023 kl. 23:34:16Vet du vad kortfilmen hette?
Vet inte om den svenska titeln stod.

på engelska hette den något i still med " Dora and the land of fantastical creatures" 😉

gstone

Här är credits för " Dora and the land of fantastical creatures "

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 oktober 2023 kl. 00:44:19Här är credits för " Dora and the land of fantastical creatures "
Tack. Dora och Boots kan jag läsa, men vad står det för rollfigur sen - Swiper...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 oktober 2023 kl. 00:46:34Tack. Dora och Boots kan jag läsa, men vad står det för rollfigur sen - Swiper...?
Ja det står Swiper :)👍

Han hade en ganska framträdande roll ;)