Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Dracula-animén (1980)

Startat av Pixelklubben 64, 9 oktober 2023 kl. 05:10:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2023 kl. 17:28:28På grund av bolaget ?
Ja, men även med hänsyn till det andra skådespelarna som är med.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 oktober 2023 kl. 17:25:51Är du riktigt säker på det? Låter väldigt osannolikt med de andra ni har kommit fram till.
Jag håller med - jag har inget minne av att Monica Forsberg någonsin jobbat åt Kit & Co/Videobolaget.

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2023 kl. 17:21:19Nu förstår jag inte rikigt ? ???
Brukade Monica Forsberg dubba åt Kit Sundqvists bolag ?
Inte vad jag känner till i alla fall, och det är inget som har framkommit när jag pratat med Kit Sundqvist heller.

Pixelklubben 64

Du har säkert rätt dära :-) Men låter inte detta lite som Monica Forsberg?

Oscar Isaksson

Citat från: Pixelklubben 64 skrivet  1 november 2023 kl. 20:19:36Du har säkert rätt dära :-) Men låter inte detta lite som Monica Forsberg?

Rösten tillhör ingen annan än Beatrice Järås.

Erika

Citat från: Pixelklubben 64 skrivet  1 november 2023 kl. 20:19:36Du har säkert rätt dära :-) Men låter inte detta lite som Monica Forsberg?
Som Oscar Isaksson redan har skrivit, det är Beatrice Järås.