Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Pernilla Wahlgren år bäst !

Startat av gstone, 14 juni 2020 kl. 21:42:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 17:57:54När det gäller Niclas så tror jag inte att man ser det som försvarbart att anlita honom framöver...
Han jobbar som fysisk tränare nu;)

Han har lämnat nöjsvärlden bakom sig.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 18:08:39Han jobbar som fysisk tränare nu;)

Du förstår ju tydligen inte vad jag menar men ja ja...

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 21:06:39Hur missförstod jag dig ? :o
Han har gjort något, mer ska jag nog inte säga...

gstone

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 21:08:31Han har gjort något, mer ska jag nog inte säga...
Jag gissar att Nicklas Wahlgren spelar Kung Magnifico ;)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 21:52:51Är det hemligstämplat ? ;)
Nej, men jag vet inte om det är lämpligt att skriva om sånt på det här forumet.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 21:55:57Nej, men jag vet inte om det är lämpligt att skriva om sånt på det här forumet.
så det  är sexuellt in natur  ::)

Är såna yrke lagliga i Sverige äns 😳😮

I så moderaterna och Sverigedemokraterna verkligen lyckats förändra mycket på väldigt kort tid 😅😅

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 22:45:25så det  är sexuellt in natur  ::)

Är såna yrke lagliga i Sverige äns 😳😮

I så moderaterna och Sverigedemokraterna verkligen lyckats förändra mycket på väldigt kort tid 😅😅
Nej, det är inte lagligt och det är därför jag inte vill ta upp det. Men han har ju gjort det så nu är han väl inte någon man är stolt över att ha anlitat.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 22:47:07Nej, det är inte lagligt och det är därför jag inte vill ta upp det. Men han har ju gjort det så nu är han väl inte någon man är stolt över att ha anlitat.
ush  :'(

Han har dragit skam över familjen Wahlgren 👎

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 22:47:07Nej, det är inte lagligt och det är därför jag inte vill ta upp det. Men han har ju gjort det så nu är han väl inte någon man är stolt över att ha anlitat.
Då kan jag nog garantera att Disney inte kommer anlita honom   ;D😅😅😅😉

Se fallet med Axl Smith ;)

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 17:57:54När det gäller Niclas så tror jag inte att man ser det som försvarbart att anlita honom framöver...
Jag skulle också kallt räkna med att Niclas Wahlgren kommer vara persona non grata åtminstone de närmaste åren framöver. Inga anständiga filmbolag kommer vilja anlita honom, då det skulle kunna påverka deras rykte och att folk kan få för sig att de samtycker till sådana beteenden.

Det är ju förvisso fler kändisar än honom som erkänt samma brott under senare år, men även dessa har ju i stort sett tappat alla uppdrag i offentligheten nuförtiden.

Det är visserligen inget grovt brott i rent straffrättslig bemärkelse, då det nästan alltid stannar på böter, men lär förhoppningsvis inte ses som acceptabelt av majoriteten av befolkningen...
(I och med att långt ifrån alla större tidningar har namngivit honom är det kanske inte alla som förstår vad som åsyftas, men googla i så fall på hans namn så kommer redan det andra sökresultatet att avslöja vad det här handlar om)

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 18:08:39Han jobbar som fysisk tränare nu;)

Vilket ju redan det är ett tydligt tecken på att han själv inte räknar med att han kommer att få fler uppdrag inom nöjesbranschen framöver; och således behöver övergå till mindre offentliga yrken för att kunna överleva ekonomiskt...

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 17:52:43Både Linus och hans barn dubbar ju då och då.

https://www.dubbningshemsidan.se/credits/pappa-jagar-utomjordingar/
Linus Wahlgren har ju aldrig riktigt slagit igenom på allvar som skådespelare och blivit någon riktig superkändis, utan hankar sig fram med diverse mer eller mindre stora roller här och var - så han kommer säkerligen fortsätta ställa upp i dubbningar när han har ont om andra filmroller och erbjudanden, så att han behöver dryga ut sin inkomst.

Men jag tror nästan aldrig att Linus själv har sett på dubbning som sin främsta sysselsättning, utan det handlar liksom för så många andra om extraknäck för att dryga ut inkomsten; vilket många som frilansar behöver ta till då och då i och med att man ju som frilansare aldrig är garanterad någon inkomst varje månad.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 november 2023 kl. 09:48:41Linus Wahlgren har ju aldrig riktigt slagit igenom på allvar som skådespelare och blivit någon riktig superkändis, utan hankar sig fram med diverse mer eller mindre stora roller här och var - så han kommer säkerligen fortsätta ställa upp i dubbningar när han har ont om andra filmroller och erbjudanden, så att han behöver dryga ut sin inkomst.

Men jag tror nästan aldrig att Linus själv har sett på dubbning som sin främsta sysselsättning, utan det handlar liksom för så många andra om extraknäck för att dryga ut inkomsten; vilket många som frilansar behöver ta till då och då i och med att man ju som frilansare aldrig är garanterad någon inkomst varje månad.
Det kan ju väl inte mena ???
Linus är ju jätte känd har ju haft huvudroller i mycket.

Som Bullets Over Broadway och Book of Mormon

MOA

Persona non grata,betyder tydligen irrelevant i olika sammanhang

Sabelöga

Citat från: MOA skrivet 11 november 2023 kl. 12:50:17Persona non grata,betyder tydligen irrelevant i olika sammanhang
Mera oönskad person.
Houba !