Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frågor om dubbningar

Startat av Disneyfantasten, 29 april 2023 kl. 21:50:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 21:26:16NEJ
Men snälla, nu får du ge dig, du måste omedelbart lägga av med dina envisa motsträvigheter och lära dig att lyssna på folk, du är faktiskt 26 så du måste faktiskt rycka upp dig och vara mer allvarlig i framtiden och sluta vara så motsträvig.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 21:30:04Spotify är bäst >:(
Det har ju inte specifikt med Spotify att göra utan det är ju alla musikstreamingtjänster som krediterar på samma vis.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 22:03:28Orkar inte bråka mer idag  :(
Vad bra för det är ju du som bråkar så du kan lägga av när du vill...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2023 kl. 22:05:25Vad bra för det är ju du som bråkar så du kan lägga av när du vill...
Exakt.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2023 kl. 22:05:25Vad bra för det är ju du som bråkar så du kan lägga av när du vill...
Jag måste säga till när det är fel ;D

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 22:19:35Jag måste säga till när det är fel ;D
Säg till när det är fel då men inte när pålitliga källor visar emot dig.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2023 kl. 22:26:29Säg till när det är fel då men inte när pålitliga källor visar emot dig.
Fast jag har ju rätt ;D

Som nästan alltid

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 22:40:23Fast jag har ju rätt ;D

Som nästan alltid
Ja, du har rätt som alltid och creditslistan har fel och Snövätterna finns absolut inte det är bara någon som har hittat på det för att vara rolig.  ::)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 22:40:23Fast jag har ju rätt ;D

Som nästan alltid
Nu ljuger du igen.

Du kan inte bara komma och påstå att du alltid har rätt i allt du säger.

Du är nog den på forumet som haft flest FEL, speciellt då du är okunnig och tycks tro på allt du skriver.

Måne

Men snälla.
Lägg ner att lägga mer ved på brasan :(

Nu släpper vi allt och går vidare.

Annars blir det en ond cirkel...

Bästa är att bara ignorera. :/

Även om jag såklart kan förstå frustationen.

Måne

Dock kanske det bästa vore att moderatorer tar tag i vissa saker. <-<

Det är inte första gången det blir dålig stämning.

PS: Gillar såklart Daniel och Erika väldigt mycket mogna individer båda två :)

Steffan Rudvall

Citat från: MoonFace skrivet 20 november 2023 kl. 22:51:36Dock kanske det bästa vore att moderatorer tar tag i vissa saker. <-<

Det är inte första gången det blir dålig stämning.

PS: Gillar såklart Daniel och Erika väldigt mycket mogna individer båda två :)
Jag vill såklart inte lägga mer ved på någon brasa men det här har hänt för många gånger nu att han skriver arga inlägg och börjar bråka...

Måne

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2023 kl. 22:55:17Jag vill såklart lägga mer ved på någon brasa men det här har hänt för många gånger nu att han skriver arga inlägg och börjar bråka...
Det förstår jag. Man tröttnar. Det är inte första gången det händer :/

Har du pratat med Daniel/Erika om detta?