Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Batman the animated series kommer till Netflix på tisdag 😁🥳❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Jag tror att jag jag har en ny anställning på g som innebär bättre arbetstid och bättre lön.

gstone

Imorgon kommer den animerad filmen Leo på Netflix.

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2023 kl. 20:24:10Jag tror att jag jag har en ny anställning på g som innebär bättre arbetstid och bättre lön.
Men du har ju alltid varit musiklärare! Kan ju inte ändra på det nu! :'(

MOA

Citat från: Zebastian skrivet 20 november 2023 kl. 21:31:56Men du har ju alltid varit musiklärare! Kan ju inte ändra på det nu! :'(
Han kan om han vill,intressant & se vilken ny anställning de blir

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet 20 november 2023 kl. 21:31:56Men du har ju alltid varit musiklärare! Kan ju inte ändra på det nu! :'(
Vem sa att jag ska börja jobba med något annat? Det är ju mitt yrke.

gstone

Trevligt att Batman the Animated Series har svenskt tal på Netflix 😁🇸🇪❗️

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2023 kl. 21:42:16Vem sa att jag ska börja jobba med något annat? Det är ju mitt yrke.
Men du sa ju att du skulle byta yrke? ???

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 21 november 2023 kl. 17:45:45Men du sa ju att du skulle byta yrke? ???
Mitt kontrakt med Malmö stad är nära att ta slut så jag har sett mig omkring för nya möjligheter men även diskuterat om förlängning.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 november 2023 kl. 19:48:41Mitt kontrakt med Malmö stad är nära att ta slut så jag har sett mig omkring för nya möjligheter men även diskuterat om förlängning.
Du är smart och trevlig  så du kan säkert få många yrke :D

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 21 november 2023 kl. 21:03:35Du är smart och trevlig  så du kan säkert få många yrke :D
Tack för de fina orden men jag vill inte byta yrke. Jag är utbildad inom musik är behörig musiklärare för grundskola och gymnasium och det är det jag vill förbli.

Mathilda Gustafsson

Jag fattar ingenting Varför försöker alla få honom att byta yrke?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 november 2023 kl. 21:08:56Tack för de fina orden men jag vill inte byta yrke. Jag är utbildad inom musik är behörig musiklärare för grundskola och gymnasium och det är det jag vill förbli.
Jag menade faktsikt ett nytt job inom saamma fält.

Men kom inte på något bättre ord at använda än yrke ;D

Fast eftersom du är smart skulle du särkert kunna göra massa grejer.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 november 2023 kl. 21:08:56Tack för de fina orden men jag vill inte byta yrke. Jag är utbildad inom musik är behörig musiklärare för grundskola och gymnasium och det är det jag vill förbli.
Har du deltagit i Melo ?

Min syster hade en musiklärrare som var med i melodifestivalen

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2023 kl. 20:24:10Jag tror att jag jag har en ny anställning på g som innebär bättre arbetstid och bättre lön.
Så fortfarande musiklärare men på annan plats?