Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Trolls 3

Startat av gstone, 31 mars 2023 kl. 23:07:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det kan nog vara Cecilia Wrangel Skoug som spelar Spruces fru .
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Vem tror ni spelar Bruces fru på svenska ?

På original språket är det Patti Harrison som är en trans kvinna i fall ni inte viste det 🏳⚧️

Hon gjord även röstroll i Raya och den sista Draken.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2023 kl. 15:59:31Det kan nog vara Cecilia Wrangel Skoug som spelar Spruces fru .
Som jag minns rösten skulle jag kalla det ett rimligt antagande. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 oktober 2023 kl. 01:11:27Som jag minns rösten skulle jag kalla det ett rimligt antagande.
Först trodde jag att du skrev" ett rimligt anklagande " 😆😆❗️

Steffan Rudvall

Filmen hade biopremiär i Oktober och i februari släpps den på fysisk media.

https://press.sfstudios.se/line-up/home-entertainment/653f7eff65f9d/page

Är det så att filmer har börjat släppas tidigare på fysisk media? Fyra och en halv månad mellan biopremiären och släppet av det fysiska utgåvorna är väl i det kortaste laget jämfört med tidigare...

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 november 2023 kl. 22:16:51Filmen hade biopremiär i Oktober och i februari släpps den på fysisk media.

https://press.sfstudios.se/line-up/home-entertainment/653f7eff65f9d/page

Är det så att filmer har börjat släppas tidigare på fysisk media? Fyra och en halv månad mellan biopremiären och släppet av det fysiska utgåvorna är väl i det kortaste laget jämfört med tidigare...
Som svar på din fråga: ja. Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem släpps visserligen fysiskt drygt sex och en halv månad efter biopremiären, men det är snarare undantag än regel numera. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats