Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Flykten från kycklingfabriken (Chicken Run: Dawn of the Nugget)

Startat av gstone, 20 januari 2022 kl. 16:57:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Credits känns något bristfälliga. Jag kunde svurit på att Fredde Granberg dubbade Fjäder, men varken det ena eller det andra av namnen nämns i credits. 
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 16 december 2023 kl. 12:48:54Credits känns något bristfälliga. Jag kunde svurit på att Fredde Granberg dubbade Fjäder, men varken det ena eller det andra av namnen nämns i credits.
Jag tror det är Calle Carllswärd faktiskt ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 december 2023 kl. 17:55:56Hon heter ju faktiskt Eva Westerling men karaktären hon spelade i Barnkanalen serier heter Arga tanten.
Hennes första dubbning antar jag ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 16 december 2023 kl. 21:29:21Hennes första dubbning antar jag ?
Nej, hon har tydligen även varit med i dubbningen av den norska serien Våffelhjärta.

gstone

Kan det hända Anna Blomberg dubbade denna film samtidigt som Wonka ?

Dock är både rollerna väldigt stora så det rörde sig nog i inte om att" kläma in en extra roll" ;D

Tog säkert långt tid att dubba båda ;)

Fast vid Änder kan det varit så att hon bara hopade in för att hon råkade dubba Wonka och Flykten från kycklingfabriken samdigt ;)

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 december 2023 kl. 21:33:01Nej, hon har tydligen även varit med i dubbningen av den norska serien Våffelhjärta.
Inget som jag direkt känner till ;D ;)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 16 december 2023 kl. 21:35:24Inget som jag direkt känner till ;D ;)
Inte jag heller, dessutom finns inte dubbningen med på Dubbningsshemsidan men den har nämnts här på forumet tidigare. 

gstone

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 16 december 2023 kl. 21:37:41För övrigt kul att Anna Blomberg  börjat dubba :D
Hon har dubbat innan i Desmond och Träskpatraskfällan

Disneyfantasten

gstone

gstone